طرح سوال از وزیر بهداشت؛

پارازیت‌های سرطانزای انتخاباتی

۱۳۹۴/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۹:۰۸
کد خبر: ۳۰۹۱۱۵
پارازیت‌های سرطانزای انتخاباتی
هرچه از عمر باقی مانده مجلس نهم کم میشود اما عجایب و معجزات این مجلس رو به افزایش است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، چند روز پیش تعدادی از نمایندگان مجلس با طرح سوالی در باره پارازیت‌های ارسالی خواستار پاسخگویی وزیر بهداشت شدند.

البته بحث شبهه برانگیز سرطانزا بودن پارازیت‌ها سال‌هاست که نقل محافل پزشکی و غیر پزشکی است؛ اما نکته جالب اینجاست که مجلس هیچگاه لزومی برای پیگیری این موضوع و پاسخگویی اعضای دولت‌های قبل ندیده بود.

ناگهان ظرف مدت کوتاهی نگرانی های عده ای از نمایندگان برای سلامتی مردم و پی بردن به سرطان زا بودن پارازیت ها عود کرده است. طی حرکتی که بیشتر جنبه تبلیغاتی پیش از موعد دارد. حرکتی که برای نشان دادن تعهد نمایندگان مجلس به سلامتی افراد جامعه، می‌خواهد وزیر بهداشت را به صحن علنی مجلس بکشد.

گویا این پارازیت‌ها برهرچه اثر بگذارد بر امواج تبلیغاتی و نمایش برخی از آقایان هیچ اثری ندارد و نه تنها سرطانزا و کشنده نیست بلکه این امواج موج بلندی برای موج سواران حرفه ای فراهم کرده است.

نکته جالب پرسیدن این سوال که در رابطه با علت عدم توجه به وضعیت سلامت روانی و جسمانی شهروندان بر اثر پارازیت از وزیر بهداشت است. دقیقا مشخص نیست که مسئول پخش و ساماندهی این پارازیت‌ها کدام ارگان یا وزارتخانه است. ولی به طور قطع مسئولیت آن به عهده وزارت بهداشت نیست و این سوال مصداق بارز ضرب المثل "گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری" است.

ای کاش برخی آقایان این سیاست یک بام و دو هوای خود را رها می کردند و به طور شفاف و مستدل غرض خود از این چنین رفتارها و تصمیم گیری هایی را بیان می کردند. نه اینکه یک دوره پشت معیشت مردم و دیگر روز خودرا پشت سلامت مردم مخفی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز