استاندار همدان:

خوشبختانه تا به امروز تمامی شعارهای دولت محقق شده است

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۳:۲۷
کد خبر: ۳۱۱۱۴۱
خوشبختانه تا به امروز تمامی شعارهای دولت محقق شده است
محمدناصر نیکبخت: خوشبختانه تا به امروز تمامی وعده های شما محقق شده است و در نهایت ضمن خوش آمدگویی به شما از مردم همدان برای خلق استقبالی شکوهمند تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در همدان، محمدناصر نیکبخت استاندار همدان پیش از سخنرانی رییس جمهوری در استادیوم قدس همدان گفت: امیدواریم این سفر زمینه توسعه این استان را هموار سازد.

وی در ادامه گفت: شعارهای ارزشمندتان در انتخابات قبل و احیای اخلاق و تعامل با جهان امید به آینده را افزایش داد و امروز ایران مرکز صدور عقلانیت به جهان شده است. امروز تروریسم قافله را باخته و با عملکرد مدبرانه جناب عالی و فداکاری تیم هسته ای و پشتیبانی مردم و رهبری انقلاب موجبات عزتمندی و اقتدار ایران در جای جای جهان فراهم شده است.

نیکبخت بیان کرد: همه کشورهای پیشرفته متقاضی مشارکت در سرمایه گذاری کشور عزیزمان ایران هستند. مردم شریف استان همدان مردمی عقل گرا، خردمند که سادگی در زندگی آن ها جاری است و این مردم در صحنه سیاسی سال 92 حاضر شده و رأی به اعتدال دادند تا با تدبیر جنابعالی به پیشرفت های شایسته در امور داخلی و بین المللی برسند.

وی بیان کرد: خوشبختانه تا به امروز تمامی وعده های شما محقق شده است و در نهایت ضمن خوش آمدگویی به شما از مردم همدان برای خلق استقبالی شکوهمند تشکر می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز