با حضور وزیر دفاع انجام شد؛

افتتاح خط تولید موشک کروز نصر هواپایه+عکس

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۴:۵۲
کد خبر: ۳۱۱۱۸۲
افتتاح خط تولید موشک کروز نصر هواپایه+عکس
در دومین روز از هفته دولت با حضور سردار سرتیپ حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،خط تولید موشک کروز نصر هواپایه در سازمان هوافضای وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار دهقان در حاشیه افتتاح این خط تولید طی سخنانی، توسعه توان موشکی در راستای تقویت قدرت رزمی نیروهای مسلح و افزایش سطح بازدارندگی موثر را از راهبردهای اصلی وزارت دفاع ذکر کرد و افزود: موشک کروز نصر هواپایه در همین ارتباط طراحی و در خط تولید قرار گرفته است.

وزیر دفاع گفت:با بهره‌برداری موشک نصر هواپایه در نیروهای هوایی ارتش و سپاه توان عملیاتی و قدرت تاکتیکی این نیروها به طور چشمگیری افزایش می یابد.

وی افزود:این موشک با توجه به جستجوگر راداری از دقت بالایی در اصابت و انهدام اهداف مورد نظر برخوردار است و پس از شلیک از هواپیما های جنگنده نیازی به پشتیبانی نداشته، هواپیمای جنگنده می تواند به سرعت از نقطه خطر دور شود.

نصر هواپایه1

وزیر دفاع گفت:سیستم سلاح نصر هواپایه می تواند بر روی انواع جنگنده ها نصب و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

سردار دهقان بکارگیری این سلاح در هواپیماهای بدون سرنشین را از دیگر برنامه های وزارت دفاع دانست و اظهار امیدواری کرد:با همت و تلاش محققان و متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به زودی عملیاتی شود.

وزیر دفاع با قدردانی از تلاش دانشمندان،محققان و متخصصان صنعت دفاعی که با تفکر، روحیه ،کار و مدیریت جهادی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات را افزایش می دهند، تأکید کرد: راهی که امام راحل عظیم الشأن و پیروان راستینش،شهیدان سرافراز برای استقلال و عزت ایران اسلامی آغاز کردند با قدرت و صلابت ادامه خواهیم داد و هیچ مانعی نمی تواند سد راه اراده خلل‌ناپذیر فرزندان خمینی و خامنه‌ای عزیز باشد.

نظر شما