معاون اول رییس جمهور:

ظرفیت دانشکده خبر کمک‌رسان عبور از تنگناهای مسیر توسعه است

۱۳۹۴/۰۶/۰۳ - ۱۶:۴۰:۱۴
کد خبر: ۳۱۱۳۱۱
ظرفیت دانشکده خبر کمک‌رسان عبور از تنگناهای مسیر توسعه است
جهانگیری گفت : بحمدالله کشور در مسیر صحیح توسعه قرار گرفته و اراده محکمی در دولت وجود دارد که از مسیر ریل‌گذاری شده توسعه همه‌جانبه منحرف نشود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری در دیدار نمایندگان کانون دانش‌آموختگان دانشکده خبر با بیان این مطلب، تاکید کرد :در این مسیر برای عبور از پیچ‌ها و گردنه‌های سخت پیش رو باید از تمام ظرفیت های ملی از جمله دانشکده خبر، فارغ‌التحصیلان و متخصصین رسانه بهره جست و ظرفیت‌های این عرصه می‌توانند کمک‌رسان عبور از تنگناهای مسیر توسعه محسوب گردند.

وی با اشاره به عبور سرافرازانه کشور از بحران سخت هسته‌ای ، نقش و اهمیت رسانه‌ها و متخصصین کارازموده خبر و اطلاع‌رسانی را برای ادامه مسیر بسیار مهم ارزیابی کرد و با اشاره به شیطنت‌های هدفمند دشمنان خارجی از جمله اسرائیل، آگاهی‌بخشی سریع و دقیق به جامعه جهانی و مردم کشور را یکی از راهکارهای اصلی برون رفت از جنجال‌سازی های غیرواقعی و جلوگیری از اضطراب‌های کاذب و تزریق امید و آرامش واقعی برشمرد که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌محور رسانه‌ای قابل انجام است.

جهانگیری همچنین با اشاره به تمرکز دولت بر اسناد بالادستی به ویژه سیاست‌های کلان مقام معظم رهبری درخصوص برنامه توسعه ششم سرفصل های ابلاغی معظم‌له از قبیل توسعه محتوای فضای مجازی، بومی‌سازی شبکه‌های اجتماعی و توسعه کمی و کیفی رسانه‌های فرامرزی بین المللی را بسیار مهم و نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه جدی رسانه‌ها و آموزش عالی این عرصه در مسیر توسعه کشور برشمرد که قطعاً مجموعه دولت در این راستا عمل می‌کند.

در پایان این نشست پس از ارایه گزارش از سوی نمایندگان کانون جهانگیری بر حل مشکلات اخیر دانشکده خبر تأکید و اطمینان داد دغدغه‌های موجود به سرعت برطرف خواهد شد.

وی همچنین از تعامل منسجم و هدفمند کانون دانش‌آموختگان دانشکده خبر با مجموعه دستگاه‌های اجرایی برای ارتقاء شاخص‌های مهم اطلاع‌رسانی ، اطلاع‌بخشی و ارتباطات روزآمد در سال دولت ملت همدلی و همزبانی استقبال و بستر این همکاری را در صورت ارایه طرح‌های تخصصی و کارشناسی آماده ارزیابی کرد.

نظر شما