فرازو نشیب مهاجرت از عراق، سوریه به اروپا

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۴:۲۷:۰۲
کد خبر: ۳۱۳۱۲۰
فرازو نشیب مهاجرت از عراق، سوریه به اروپا
سیل مهاجران جنگ زده که از کشورهای عراق، سوریه ولیبی به سمت کشورهای ثروتمند اروپایی سرازیر شده اند هر روزه باعث بروز مشکلات و اتفاقات ناگواری در این مسیر پر خطر میشود.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا ، سیل مهاجران جنگ زده که از کشورهای عراق، سوریه ولیبی به سمت کشورهای ثروتمند اروپایی سرازیر شده اند، هر روزه باعث بروز مشکلات و اتفاقات ناگواری در این مسیر پر خطر میشود.

متجاوز2

در تازه ترین این اتفاقات پلیس مجارستان با ایجاد موانع و سیم های خاردار سعی در متوقف کردن این موج در پشت مرزهای خود دارد.

متجاوز3

دیروز پلیس مجارستان با دستگیری پدر خانواده ای مهاجر در جلو چشمان خانواده اش باعث بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی شد.

متجاوز4

این خانواده سه نفره دیروز سعی داشتند که از مرز ژورکی در مجارستان وارد خاک این کشور بشوند که به وسیله پلیس مجارستان متوقف شدند.

چندی پیش دولت مجارستان دیواری با ارتفاع چهار متر از سیم خاردار در ۱۷۵ کیلومتر از مرز خود با صربستان احداث کرد و همزمان نیروهای پلیس در مرز این کشور با صربستان را بیشتر کرد.

متجاوز5

این مهاجران پس از عبور از ترکیه و یونان، خود را به مقدونیه، صربستان و سپس مجارستان می‌رسانند تا بتوانند وارد منطقه شنگن شده و از آنجا به دیگر کشورهای اروپایی همچون آلمان و سوئد بروند.

متجاوز6

تعداد کل پناهجویان وارد شده به اروپا در هفت ماه اول سال جاری میلادی ۳۴۰ هزار نفر اعلام شده که تقریبا سه برابر این میزان در همین مدت در سال گذشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز