اوراق تسهیلات مسکن دربازه ۶۹۰ تا ۷۱۰ هزار ریال قرار گرفت

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۱:۴۹
کد خبر: ۳۱۳۱۳۴
اوراق تسهیلات مسکن دربازه ۶۹۰ تا ۷۱۰ هزار ریال قرار گرفت
اوراق تسهیلات مسکن در بازه 690 تا 710 هزار ریال دست به دست شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از فرابورس، معاملات 9 شهریورماه 1394 فرابورس ایران با خرید و فروش 88 میلیون و 590 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 103 نوبت به ارزش 596 میلیارد و 760 میلیون ریال به پایان رسید.

در ساعت اولیه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس بالا رفت اما مجددا به وضعیت اولیه برگشت و با کاهش 4 واحدی نسبت به روز قبل روی عدد 730.28 ایستاد.

معامله گران فرابورسی بیشترین حجم و ارزش معاملات خود را به داد و ستد 24 میلیون و 340 هزار سهم گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به ارزش 37 میلیارد و 550 میلیون ریال اختصاص دادند.

این در حالیست که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام قند شیروان و پس از آن قند چهارمحال و شمال شرق شاهرود بود و نماد شرکت های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات بندری سینا، سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت تهران و سرمایه گذاری مسکن تهران به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

از سوی دیگر، بیمه میهن، نیرو سرمایه و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با بیشترین افت قیمت روبرو شدند در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه گذاری گنجینه آینده روشن با معامله 167 هزار و 400 سهم بیشترین حجم معاملات( صندوق های قابل معامله) ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه مپنا با داد و ستد 107 هزار و 400 ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز