عیادت دستیار ویژه رئیس جمهوری از خبرنگار صداوسیما؛

فریدون:خبرنگاران ایرانی انحصار رسانه های غربی را شکسته اند/ حسینی:دیپلماسی تبسم دولت قابل تقدیر است

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۳:۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۱۴۱۶۳
فریدون:خبرنگاران ایرانی انحصار رسانه های غربی را شکسته اند/ حسینی:دیپلماسی تبسم دولت قابل تقدیر است
دستیار ویژه رییس جمهوری صبح پنجشنبه با حضور در بیمارستان سینا تهران، از سید محمد حسن حسینی خبرنگار صدا وسیما که در سوریه مجروح شده است، عیادت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،"حسین فریدون" ضمن ابلاغ سلام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری گفت که "ایشان برای سلامتی شما دعا می کنند".

وی همچنین در گفت و گویی با پزشکان معالج خبرنگار صدا و سیما، در جریان روند مداوای وی قرار گرفت.

دستیار ویژه رییس جمهوری با بیان اینکه اقدامات رسانه ملی در پوشش و انعکاس تحولات سوریه، لبنان و منطقه موثر بوده است، افزود: خبرنگارانی همانند آقای حسینی که با تلاشهای خود در عرصه جهانی، فضای سانسور واقعیت ها و همچنین تک صدایی در بخش رسانه علیه جمهوری اسلامی را می شکنند، نقش عمده ای در پیشبرد دیپلماسی ایران داشته اند.

فریدون تصریح کرد: رسانه های ایرانی و از جمله خبرنگاران صدا و سیما با انتشار اخبار بهنگام و دقیق باعث شده اند تا رسانه های غربی در تبلیغات هماهنگ و جهت دار خود برای بی اطلاعی افکار عمومی از واقعیت هایی که در کشورهایی همانند سوریه می گذرد، ناکام بمانند و افکار عمومی جهان در جریان جنایات تروریست ها و حامیان آنان در این کشورها قرار بگیرند.

حسینی خبرنگار صدا و سیما نیز در این دیدار ، با بیان اینکه "دیپلماسی تبسم جمهوری اسلامی بسیار زیباست"، از تلاش های دولت در عرصه دیپلماسی تقدیر کرد. وی با بیان اینکه آرزوی من سلامتی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور و دولتمردان کشورم است، افزود: نفسهای شما برای مردم و پیشرفت نظام است. حسینی سوم شهریورماه و هنگام تهیه گزارش خبری در منطقه لاذقیه سوریه، بر اثر اصابت ترکش خمپاره تروریست های تکفیری، مجروح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز