کمیسیون ویژه بررسی برجام یا محل تبلیغات انتخاباتی؛

نعیمی‌زر: حاشیه پردازی در خصوص برجام کار عقلانی نیست

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۱۴۷۹۱
نعیمی‌زر: حاشیه پردازی در خصوص برجام کار عقلانی نیست
نعیمی زر گفت: دغدغه اصلی دولت و مقام معظم رهبری برجام است که اعلام کردند تا پایان شهریور که آمریکا نتایج کنگره را اعلام می‌کند ما هم چند روز پس از آن نتایج مجلس را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نمایندگان مجلس در بررسی متن برجام به عنوان نمایندگان مردم نقش بزرگی دارند و ملت هم از نمایندگان انتظار دارند با نگاهی ملی و به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی و جناحی به بررسی تخصصی این متن بپردازند ولی پخش جلسه کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی با حضور سید عباس عراقچی و بحث‌های  جناحی و بیشتر تبلیغاتی برخی نمایندگان بدون در نظر گرفتن متن برجام حواشی بسیاری به همراه داشت که ماهیت حضور این افراد و عملکرد این کمسیون را با تردید مواجه کرد.

صفر نعیمی‌زر نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی برنا پیرامون صحبت‌های حاشیه‌ای نمایندگان در کمیسیون تخصصی بررسی برجام گفت: قبل از اینکه این کمیسیون تشکیل شود حرف و حدیث زیاد بود و من مصر بودم که متن برجام توسط کمیسیون امنیت ملی و یا توسط رهروان ولایت که اکثریت مجلس را تشکیل می‌دهند بررسی شود اما حالا که این کمیسیون تشکیل شده است، باید همانند قبل فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای ما ملاک عمل باشد و آن‌ها را آویزه گوشمان قرار دهیم و فرمایشات ایشان در خصوص اقدام جامع فصل‌الخطاب است.

نعیمی‌زر ضمن اشاره به اینکه نمایندگان در حال بررسی متن برجام هستند گفت: الان دیگر حاشیه‌پردازی در خصوص برجام کار عقلانی نیست و دور از انتظار است، ما نباید ذهنمان را به مسایل دیگر مشغول کنیم.

وی گفت: دغدغه اصلی دولت و مقام معظم رهبری برجام است که اعلام کردند تا پایان شهریور که آمریکا نتایج کنگره را اعلام می‌کند ما هم چند روز پس از آن نتایج مجلس را اعلام خواهیم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسایل 88 را نباید ملاک عمل قرار دهیم گفت: این ها مسایل خاص آن زمان است نه امروز و بحث برجام هم مربوط به این زمان است و ما نباید این مسایل را با هم قاطی کنیم.

نظر شما