ربیعی:

نظام مبتنی بر تعاون نیاز جامعه را برطرف می‌کند

۱۳۹۴/۰۶/۲۱ - ۱۸:۲۶:۵۴
کد خبر: ۳۱۷۷۳۲
نظام مبتنی بر تعاون نیاز جامعه را برطرف می‌کند
وزیر تعاون گفت: نظام مبتنی بر تعاون می‌تواند بخش زیادی از نیازهای جامعه را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی در دیدار تلاشگران عرصه تعاون در حضور رییس جمهوری اظهار داشت: نظام مهندسی مبتنی بر تعاون می تواند نیازهای جامعه را برطرف کند. رشد مناسب و پایدار، عدالت و توزیع عادلانه ثروت، شکوفایی استعدادها در جامعه می توانند در قالب نظام تعاونی برآورده شوند. تعاونی ها در کشورهای اروپایی همواره نقشی برجسته داشتند اما در ایران به صورت کامل نتوانستند ایفای نقش کنند.

وی در ادامه گفت: در گذشته تعاونی ها بسیار ناکارآمد تلقی می شدند اما امروز دیگر به این صورت نیست. تعاونی ها ظرفیت های قابل قبولی دارند و ما از رییس جمهوری می خواهیم که از این ظرفیت ها استفاده کنند.

وزیر کار تصریح کرد: در بخش تعاونی ها در شرایطی که اقتصاد کشور کوچک شده بود تعاونی ها نیز دچار مشکل شده بودند اما در دولت تدبیر و امید دستیابی به موفقیت برای تعاونی ها میسر گردید.

وی در پایان گفت: ما 7 استراتژی برای توسعه تعاون استخراج کرده‌ایم که تقدیم رییس جمهور خواهیم کرد و درخواست داریم رییس جمهور محترم دستور دهند در برنامه ششم توسعه آن دسته از اسنادی که در برنامه‌های قبل باقی مانده بود پایداری خود را به دست آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز