سردار سلامی :

امیدواریم دشمنان را در لباس جدید بشناسیم

۱۳۹۴/۰۶/۲۴ - ۱۱:۰۰:۲۳
کد خبر: ۳۱۸۸۴۹
امیدواریم دشمنان را در لباس جدید بشناسیم
جانشین فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه دشمن امروز با تغییر راهبرد قصد ایجاد تغییر در صفحه ذهن مردم و مسئولین و بازگشت به تاریخ و سرنوشت ما را دارد گفت: سپاه در این فضای جدید راهبردی مقابله ی مسئولیت شناخت بخش ناپیدای راهبرد دشمن را به عهده دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاهدر مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تهران برگزار می شود با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و خیر مقدم به فرماندهان و مسئولین سپاه اظهار داشت: ما امروز در اینجا جمع شده ایم تا فضای جدید انقلاب اسلامی را بازشناسی کرده و با الهام از پرتوهای درخشان هدایت الهی امام مسلمین و پیشوای انقلابمان رسالتهای جدید سپاه را در شرایط جدید دریافت و مسیر تکوین سپاه را برای آینده پیش رو بشناسیم.

وی افزود: امروز گرد هم آمده ایم تا مخاطرات جدیدی که انقلاب اسلامی را تهدید می کند بازشناسی کرده و اراده خود را برای اقدامات اطمینان بخش طراحی کنیم.

سلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا به امروز با پشت سرگذاشتن مسیری پرفراز و نشیب به توفیقات ارزنده ای دست یافته است گفت: ما امروز مسیر آرزوهای دشمن را سد کرده و توطئه های مختلف از نیمه سخت و امنیتی تا جنگ تحمیلی را با آزادگی، جانبازی و ایثار پشت سر گذاشته ایم.

وی تصریح کرد: ما امروز توانسته ایم در برابر تهاجم، غارت و هجوم فرهنگ غرب ایستادگی کنیم؛ ما از میدان تحریم اقتصادی دشمن عبور کرده و ملت ما توانسته اند با صبر و شکیبایی رؤیای دشمن را باطل کنند؛ ما توانستیم در عصر محاصره علمی غرب با تکیه بر اندیشه ها و افکار درونی ملت به پیشرفت های شگرفی دست یابیم که این اتفاق در تاریخ کشور ها بی سابقه است.

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز توانسته ایم فتنه های داخلی را خاموش کنیم گفت: ملت ایران در حماسه 9 دی با حضور انقلابی و ولایی خود پاسخ محکمی به فتنه گران داد.

وی با تاکید بر اینکه سیاستهای منطقه ای دشمن با توقف و ناکامی مواجه شده است اظهار داشت: ما توانسته ایم با ایجاد میدانهای جدید در دور دست تمرکز دشمن را متفرق کنیم.

سلامی با برشمردن ظرفیتهای اطمینان بخش نیروی زمینی، دریایی، هوا فضا و نیروی قدس اضافه کرد: بسیج قلوب مردم را تسخیر کرده و الگوی تفکر بسیجی تنها الگویی است که در میدان جدید می تواند عرصه را بر دشمن سخت کند.

وی در ادامه افزود: بسیج بخش مهمی از انقلاب اسلامی ماست و ما درپی تکوین هر چه بزرگتر و بهتر آن هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز به یک قدرت دفاعی و بازدارنده نیرومند و اطمینان بخش دست یافته است گفت: ما توانسته ایم قدرت نظامی دشمن را از اعتبار خارج کرده و آنها را مجبور به تغییر الگوی رفتاری خود کنیم و این واقعیتی انکارنشدنی است که به برکت رهبری فرزانه و وارسته انقلاب اسلامی حاصل شده است.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت همچنان ادامه دارد گفت: این مقاومت در اشکال جدید امروز جریان داشته و به فرموده رهبر معظم انقلاب راهبرد دشمن نفوذ به حاکمیت و ارزشها برای ایجاد تغییر در ذهنها و قلب ها است.

سلامی با بیان اینکه دشمنان ما درصدد ایجاد تغییر در صفحه ذهن مردم و مسئولین بوده و تلاش می کنند تا به تاریخ و سرنوشت ما برگردند اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این فضای جدید راهبردی مقابله قرار گرفته و ما آمده ایم که بگوییم امروز هیچ چیز تغییر نکرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه خورشید حیات دشمنان ما به مغرب حیاتشان نزدیک است گفت: سپاه شناخت بخش ناپیدای راهبردهای دشمن را برعهده دارد و امیدواریم دشمنان را در لباس جدید شناخته و فریب خنده های به ظاهر شیک آنها را نخوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز