توضیحات روابط عمومی مجلس درباره هزینه دیوار‌کشی اطراف خانه‌ملت

۱۳۹۴/۰۶/۲۸ - ۲۰:۴۷:۱۹
کد خبر: ۳۲۰۵۹۳
توضیحات روابط عمومی مجلس درباره هزینه دیوار‌کشی اطراف خانه‌ملت
اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس انتشار مطلبی با عنوان «11 میلیارد تومان هزینه دیوارکشی دور مجلس» در برخی رسانه‌ها را تکذیب کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این مطلب آمده است:

با سلام

نظر به انتشار مطلبی با عنوان «11 میلیارد تومان هزینه دیوارکشی دور مجلس» در رسانه‌ها که در آن ضمن انجام مصاحبه با آقای حسن کامران نماینده مردم اصفهان به موضوع احداث دیوارکشی اطراف مجلس شورای اسلامی پرداخته شده است، ضمن تکذیب موارد مطرح شده به جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی ملت شریف ایران مواردی را به اطلاع می‌رساند:

1- مبلغ انتشاریافته درخصوص احداث دیوار اطراف مجلس چندین برابر مبلغ واقعی عنوان شده که باید گفت هزینه واقعی بسیار کمتر می‌باشد و مشخص نیست این فرد این اطلاعات غلط را از کجا آورده و با چه هدفی منتشر کرده است.

2- با توجه به اینکه مجری انجام پروژه اداره کل مهندسی و پشتیبانی مجلس شورای اسلامی بوده است، لذا به طور طبیعی اصل برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار مطرح نبوده تا ادعای ترک مناقصه در آن صورت گرفته باشد.

3- با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی یکی از مراکز حساس و پراهمیت کشور بوده و حفاظت آن نیز می‌بایست با لحاظ کردن ضرایب ایمنی و امنیتی بالا باشد، لذا ضرورت داشت با حفظ و رعایت اصول معماری شهری و فرهنگی، نسبت به بهسازی آن اقدام لازم صورت می‌پذیرفت.

4- ادعاها و مطالب بیان شده به دلیل بی اطلاعی و نداشتن آگاهی لازم بوده است و از رسانه‌ها انتظار می‌رود اینگونه موارد را بدون تحقیق و به صرف ادعاهای واهی منتشر ننمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز