ترامپ همچنان پیشتاز در نظرسنجی‌هاست

۱۳۹۴/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۲:۴۹
کد خبر: ۳۲۱۳۲۴
ترامپ همچنان پیشتاز در نظرسنجی‌هاست
نتایج نظرسنجی اختصاصی سی ان ان حاکی از آن است که دونالد ترامپ، داوطلب کسب نامزدی حزب جمهوری خواه آمریکا، همچنان از سایر رقبای خویش جلوتر است، اما از محبوبیت وی هشت درصد کاسته شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از سی ان ان، پس از آن که دومین مناظره داوطلبان کسب نامزدی حزب جمهوری خواه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا از همین شبکه به طور زنده پخش شد، نظرسنجی کلیدیِ انجام شده توسط سی ان ان نشان می دهد که پس از آن که مردم آمریکا دومین مناظره جمهوری خواهان را تماشا کردند، دونالد ترامپ هنوز هم با 24 درصد محبوبیت، پیشتاز است، اما این در حالی است که محبوبیت وی در نظرسنجی قبل از این مناظره، 32 درصد بوده است. این نشان می دهد که فاصله محبوبیت رقبای ترامپ با وی در حال کاهش است.

به غیر از کاهش هشت درصدی میزان محبوبیت دونالد ترامپ، تغییر اساسیِ دیگری که در این نظرسنجی مشاهده می شود، این است که کارلی فیورینا با 15 درصد محبوبیت به مقام دوم ارتقاء یافته و دکتر بن کارسون با 14 درصد محبوبیت نزد افکار عمومی، به رتبه سوم تنزل کرده است.

همچنین مارکو روبیو با 11 درصد و جب بوش با 9 درصد محبوبیت، به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجمِ این نظرسنجی قرار گرفته اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز