فانی خبر داد:

افزایش مشارکت مردم تا سقف ۸هزار میلیارد و نظارت بر رتبه بندی فرهنگیان

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۸:۵۰:۴۴
کد خبر: ۳۲۲۰۳۲
افزایش مشارکت مردم تا سقف ۸هزار میلیارد و نظارت بر رتبه بندی فرهنگیان
وزیر آموزش و پرورش از افزایش مشارکت مردم و نظارت بر رتبه بندی فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، فانی وزیر آموزش و پرورش در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس، معلمین شهید به ویژه رجایی و باهنر خطاب به رییس جمهوری گفت: حضور ارزشمند شما در سال جدید و فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و روز معلمین فرهیخته و اولیای دانش آموزان را تبریک می گویم. وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر اسناد بالادستی و حمایت مقام معظم رهبری و برنامه های موثر دولت تدبیر و امید و حمایت های جدی شما توانسته گام های بلندی را در بحث آموزشی، تربیتی و افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان بردارد. مفتخر هستیم که در این روز در خدمت جناب عالی هستیم.

فانی ادامه داد: مشارکت مردم در آموزش و پرورش همچون جلب کمک های مردمی تا سقف هشت هزار میلیارد در سال جاری و اجرای خدمات آموزشی و نظارت بر رتبه بندی فرهنگیان از برنامه های وزارت آموزش و پرورش است. همچنین از دیگر برنامه های ما مشارکت دانش آموزان در مسابقات قرآنی و کسب مدارج در المپیادهای ملی و گسترش پژوهش ها و کیفیت بخشی برای اداره مدارس بوده است.

فانی اضافه کرد: ما در وزارت آموزش و پرورش سه زنگ طلایی در نظر گرفتیم و همکاران شما در آموزش و پرورش آگاهی دارند که پس از توافق چرخ تولید با سرعت بیشتری به حرکت در خواهد آمد. ضمن قدردانی از جناب عالی برای حمایت از نظام تعلیم و تربیت خدمتگزاران نظام با ایجاد زیرساخت های بنیادی تمام تلاش خود را برای ایجاد سند تحول انجام داده اند. بدیهی است این مهم تحقق نمی یابد مگر با اهتمام شما و همگان در آموزش و پرورش در تلاش هستند تا مسایل جدی در کشور حل شود و با همدلی و همزبانی شاهد رشد و پیشرفت همه جانبه در ایران اسلامی خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز