از سوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت؛

انتصاب سردار جلالی به ریاست سازمان پدافند غیر عامل

۱۳۹۴/۰۷/۰۴ - ۱۲:۴۴:۲۴
کد خبر: ۳۲۳۰۶۱
انتصاب سردار جلالی به ریاست سازمان پدافند غیر عامل
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با توجه به اساسنامه سازمان پدافند ، انتخاب کردن رویکرد علمی ، پویا و پژوهشگرانه از وظایف مهم این نهاد لشکری و کشوری است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز در مراسم قرائت حکم انتصاب مجدد خود به ریاست سازمان پدافند غیرعامل کشور از سوی فرماندهی معظم کل قوا ضمن تسلیت فاجعه منا اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با اقدامات خود تکلیف مفقودین این حادثه غمبار را مشخص کنیم و نیز در خصوص مدیریت برگزاری مناسک حج با سایر کشورهای اسلامی جلسه ای برگزار شود و تکلیف این موضوع مشخص شده و جمع بندی های لازم انجام گیرد.

وی با اشاره به تائید اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل توسط رهبری اظهار کرد: با توجه به اساسنامه سازمان پدافند یکی از وظایف مهم ما انتخاب کردن رویکردهای علمی ، پویا و پژوهشگرانه است و تا کنون تلاش بسیاری انجام دادیم تا این مهم را عملی سازیم.

جلالی افزود: پیش از این دربرنامه چهارم و پنجم توسعه مواد قانونی را در چارچوب نیازهای پدافند غیرعامل فراهم کرده بودیم که البته با تغییر دولت ها و اولویت ها به این نتیجه رسیدیم که نیاز به تصویب یک اساسنامه ثابت در خصوص سازمان پدافند احساس می‌شود.

او ادامه داد: پس از تدوین این اساسنامه و تقدیم آن به مجلس کار بررسی اش در کمیسیون اجتماعی مجلس انجام شد و تشخیص نمایندگان محترم مجلس این بود که هفتاد یا هشتاد درصد موارد آن در حوزه اختیارات فرماندهی کل قوا است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه اساسنامه این سازمان پس از بررسی در مجلس با تائید رهبری رسید اظهار کرد: بعد از تائید اساسنامه سازمان پدافند غیرعامل توسط مقام معظم رهبری آن را به تمامی دستگاه های اجرایی کشور ابلاغ کرده ایم و وضعیت حقوق این سازمان به عنوان یک نهاد لشکری، کشوری و حاکمیتی به رسمیت شناخته شده است.

او در پایان نیز قرائت حکم اش را توسط سردار رشید، جانشین رئیس کل ستاد نیروهای مسلح گامی در جهت عملی کردن بخشی از این اساسنامه دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز