با حضور وزیر نفت؛

بزرگترین قرارداد گازرسانی به سیستان وبلوچستان امضاء شد

۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۰۹:۴۳:۴۷
کد خبر: ۳۲۳۸۱۲
بزرگترین قرارداد گازرسانی به سیستان وبلوچستان امضاء شد
تفاهمنامه اجرای طرح بزرگ گازرسانی به شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان امروز با حضور وزیر نفت در دانشگاه سیستان و بلوچستان امضا شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، هزینه اجرای طرح که مجری آن شرکت ایرانی  کیسون است، یک میلیارد و500 میلیون دلار است.براساس این قرارداد قرار است گاز از ایرانشهر پس از 270 کیلومتر به زاهدان برسد و پس از مسافت 200 کیلومتری به زابل منتقل شود انتقال گاز از ایرانشهر به بندر چابهار هم جزء این قرارداد است.همچنین با حضور زنگنه وزیر نفت و هیات همراه عملیات اجرایی طرح بزرگ گازرسانی به شهرستانهای سیستان و بلوچستان در سه راهی میرجاوه - زاهدان آغاز می شود.

در این طرح علاوه بر گازرسانی به مناطق مسکونی ازطریق این خط لوله گازرسانی به نیروگاههای حرارتی ایرانشهر(گازی و بخاری)، زاهدان، چابهار وصنایع موجود این استان نیز استفاده خواهد شد.

شرکت ملی گاز ایران از اواخر سال 84، طرح انتقال گاز به مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور ازطریق خط هفتم سراسری در دستور کار قرار داده است، به همین منظور، پیشتر خط انتقالی به طول 907 کیلومتر و قطر 56 اینچ از عسلویه به ایرانشهر اجرا شده است.وزیرنفت وهیات همراه همچنین در ادامه این سفر یک روزه باحضور در سه راهی میرجاوه - زاهدان عملیات اجرایی طرح بزرگ گازرسانی به شهرستانهای سیستان و بلوچستان را کلنگ زنی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز