نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با برنا:

خرمشهر نماد مظلومیت حماسی ایران اسلامی است

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۵:۵۶
کد خبر: ۳۲۴۵۵۸
خرمشهر نماد مظلومیت حماسی ایران اسلامی است
خبرگزاری برنا: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خرمشهر نماد مظلومیت حماسی ایران اسلامی است و اگر خرمشهر نماد مظلومیت حماسی ایران اسلامی در دوران مقدس است، یقیناً سید محمد جهان آرا نماد این مظلومیت است.

آیت الله محسن حیدری در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار برنا در اهواز با اشاره به سالگرد شهادت سید محمد جهان آرا، عنوان کرد: اگر خرمشهر نماد مظلومیت حماسی ایران اسلامی در دوران مقدس است، یقیناً سید محمد جهان آرا نماد این مظلومیت است.

وی با تأکید بر نقش شهید جهان آرا در دوران دفاع مقدس در ادامه خاطر نشان کرد: شهید جهان آرا با مبارزات خرمشهر عجین است. بزرگ مردی که با مقاومت و درایت وی، خرمشهر نه تنها خونین شهر شد، بلکه چشمه جوشان و موج خروشانِ خون شدند که رژیم بعث را به شسکت واداشت وسراسر میهن اسلامی را گلستان ساخت و اگر امروز بیداری اسلامی منطقه را در برگرفته است از برکت خون شهدای ماست.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در بخش دیگری از این گفت‌ و‌گ و به میلاد امام علی النقی الهادی(ع) اشاره کرد و گفت: راه دستیابی به کمال انسانیت و سعادت هر دو جهان استفاده از کمالات امامان و پیشوایان(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: پیشوای دهم ما امام علی النقی (ع) یکی از پیشتازان دانش و تقوا و کمال است که وجودش مظهر فضائل اخلاقی و کمالات نفسانی و الگوی حق جویان و ستم ستیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز