صالحی درگذشت دیپلمات‌های کشورمان را تسلیت گفت

۱۳۹۴/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۷:۱۲
کد خبر: ۳۲۵۱۵۶
صالحی درگذشت دیپلمات‌های کشورمان را تسلیت گفت
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به خانواده های غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، احمد فهیما معاون اداره نمایندگی تشریفات وزارت خارجه، حسن حسینی مقدم سرکنسول ایران در شهر مرو و محمد رحیم آقایی پور سفیر سابق ایران در اسلوونی این مصیب بزرگ را تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام صالحی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خانواده معزز و مکرم سرداران والامقام جبهه دیپلماسی ایران اسلامی:

برای هر مسلمان نیکونهاد و پاک اعتقادی عروج به ملکوت خداوندی و سلوک الی الله از سرزمین وحی و از جوار حرم امن الهی به عزم ورود به آخرین مرحله لقاء محبوب ازلی و ابدی، هدیه ای معنوی و تحفه ای آسمانی است.

عزیزانی که در جریان حادثه روح گزا و جان فرسای منا از قفس تن رها شدند و پای بر فلک هفتمین نهادند به یقین اکنون در قهقهه مستی اشان و شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ صنعت هسته ای کشور مراتب همدردی متخصصان و تلاشگران سازمان انرژی اتمی ایران را به محضر شما عزیزان ابلاغ نموده و از درگاه احدیت مسألت می نمایم این عزیزان سفرکرده به عالم ملکوت را شفیع و دستگیر ما در روز واپسین قرار دهد.

دوام سلامتی شما عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) از درگاه یگانه هستی بخش خواستارم.

نظر شما