واکنش ابوطالبی به رأی اعتماد مجدد مجلس به وزیر راه:

ملت امیدوار است برجام هرچه سریعتر از مجلس عبور کند

۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۷:۰۵
کد خبر: ۳۲۶۸۹۴
ملت امیدوار است برجام هرچه سریعتر از مجلس عبور کند
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به رأی بالای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزیر راه و شهرسازی این اعتماد را به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمید ابوطالبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که این استیضاح و نتیجه آن پیام های دیگری هم در برداشت.

ابوطالبی در تشریح این پیام ها نوشته است:

اعتمادافزونتر، نشان دهنده ارزش بالای"سال همدلی دولت وملت" برای نمایندگان است؛این توجه افتخارآفرین است؛ رای بالاترنشان داد که نمایندگان علیرغم اتهامات وسخنانی که مطرح شد،همچنان امیدمردم به دولت راارج می نهندودرکناردولت برای خدمت ایستاده اند؛

)سیاستهای اقتصادی دولت موردتاییداکثریت نمایندگان است،ودولت هم هماره توجه کافی به نظرات آنان می نماید،این همدلی وهمکاری قطعاتداوم خواهدداشت؛

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در ادامه تاکید کرده است: این اعتمادروزافزون، سرمایه دولت برای عبورازمشکلات سالهای بی تدبیری است،لذا دولت آن را ارج نهاده وتمام تلاش خودبرای حفظ آن را بکارخواهدبرد.

ابوطالبی با بیان اینکه یکی ازنمادهای مهم این همکاری،عبوربرجام ازمجلس محترم وگشوده شدن راه خدمت بیشتروبالاتردولت خواهدبود،که ملت امیدداردهرچه سریعترصورت پذیرد نوشت: پاسخ به این انتظاربالای مردم (عبوربرجام)، واعتمادروزافزون نمایندگان محترم ملت به دولت نیزستودنی است.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز