حاشیه حضور روحانی در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک؛

مژده به ملت که از راه رسید، با قامت اقتدار، تدبیر و امید

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۴:۰۸
کد خبر: ۳۲۷۲۱۹
مژده به ملت که از راه رسید، با قامت اقتدار، تدبیر و امید
همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک صبح امروز با همت وزارت آموزش پرورش و نیروی انتظامی برای اولین بار با حضور رییس جمهوری در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک صبح امروز با همت وزارت آموزش پرورش و نیروی انتظامی برای اولین بار با حضور رییس جمهوری در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار شد. هدف از برگزاری همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که با همت سرداراحمدی مقدم برگزار پایه گذاری شده بود، بحث جهانی شدن همیار پلیس عنوان شد.

از ساعات اولیه صبح جمعی از همیاران پلیس، پلیس یاران جوان و نوجوانان و فرهنگیان فعال در ورزشگاه دوازده هزار نفری آزادی حضور پیدا کردند تا در این مراسم شرکت کنند.

2

همیاران نوجوان و جوان از ساعت هشت صبح گروه گروه و با لباس های فرم رنگی به همراه پرچم و کلاه های همیار پلیس وارد استادیوم می شدند و از همان ابتدا شور و نشاط در میان آنان موج می زد.

در ابتدا همزمان با پخش موسیقی، کلیپی از گلزنی  بازیکنان لیگ اروپایی پخش می شد و با هربار نمایش گل زنی تمامی دانش آموزان پسر به پا خواسته و پرچم ها را تکان می دادند و به شادی می پرداختند.

در ساعت 9:10 داریوش فرضیایی و امیرمحمد با لباس پلیس وارد ورزشگاه شدند و با حضور آنان شور و هیجان در همیاران پلیس صد چندان شد. فرضیایی با اجرای برنامه شاد، تمرین مقررات راهنمایی و رانندگی ، پخش موسیقی و کلیپ «ما همیار پلیسیم»، نوجوانان را برای حضور رییس جمهوری آماده می کرد.

3

در ادامه سید جواد هاشمی مجری برنامه از همیاران پلیس خواست تا در بدو ورود رییس جمهوری سنگ تمام بگذارند.

پس از 15 دقیقه اجرای داریوش فرضیایی با اعلام رسمی مجری برنامه، دکتر روحانی در ساعت 9:30 دقیقه در میان هیجانات وصف ناپذیر همیاران پلیس وارد ورزشگاه شد. در ادامه مراسم همگی به پا خواسته و سورد ملی کشور با تکان دادن پرچم نواخته شد و با قرائت کلام الله قرآن مجید مراسم به صورت رسمی آغاز شد.

مجری برنامه رییس جمهوری را بنیانگذار اعتدال و توسعه عنوان کرد و از همگان خواست به پا خواسته و برای روحانی دست بزنند. سپس سردار مهری در جایگاه قرار گرفت و گفت: یکی از موضوعات مهم در زندگی قانون مداری است و فرهنگ نیز جزء رکن اساسی جامعه است و نیروی انتظامی تلاش می کند تا فرهنگ ترافیک را در کشور نهادینه کند.

سپس نوبت به وزیر آموزش و پرورش رسید و با قرار گرفتن در جایگاه عنوان کرد: بیش از 9 میلیون از دانش آموزان سراسر کشور همیار پلیس هستند و از روند کاهش تصادفات در کشور ابراز امیدواری کرد.

6

مجددا داریوش فرضیایی و امیرمحمد در وارد سالن شدند و سرود همیار پلیس در حضور رییس جمهوری در میان  شورو نشاط همیاران پلیس خوانده شد.

در ادامه مراسم سردار اشتری با ادای احترام به رییس جمهوری پشت تریبون قرار گرفت و اظهار داشت: در تلاش هستیم در برنامه ششم توسعه تعداد کشته ها در کشور کاهش یابد و بر ارتقای فرهنگ ترافیک و توسعه تجهیزات نوین الکترونیکی تاکید کرد.

مجری برنامه با سرودن شعری از رییس جمهوری خواست که در جایگاه قرار گیرد:

پاینده و برقرار تدبیر و امید      آغاز خوش بهار تدبیر و امید

پس مژده به ملت که از راه رسید  با قامت اقتدار، تدبیر و امید

دکتر روحانی در میان هیجانات نوجوانان در جایگاه قرار گرفت و از همیاران پلیس خواست که پدران و مادران خود را به نظم و قانون با رعایت احترام دعوت کنند تا به ارتقای فرهنگ جامعه کمک شود.

رییس جمهوری اضافه کرد: در برخی کشورهای غربی در دفترچه های آنان می نویسند که رانندگی در ایران خطرناک است البته این مسئله تا حدی مبالغه است اما بخشی از آن واقعیت دارد.

وی در پایان از همیاران خواست دست به دست هم دهند تا معزل ترافیک در کشور سامان یابد، زیرا با بهبود این وضع اعصاب ها و جان ها نیز سالم تر شده و می توان به آینده کشور امیدوار بود.

دکتر روحانی و هیات همراه در پایان سخنرانی خود سالن دوازده هزار نفری آزادی را در ساعت 10:25 دقیقه ترک کردند.

همایش+طلایه‌داران+فرهنگ+ترافیک

رییس جمهوری را در این برنامه اشتری، فانی، نهاوندیان، مولارودی و فریدون همراهی می کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز