پیام تسلیت وزیر اطلاعات به مناسبت شهادت سردار همدانی

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۰۸:۳۵:۴۷
کد خبر: ۳۲۷۸۸۲
پیام تسلیت وزیر اطلاعات به مناسبت شهادت سردار همدانی
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت شهادت سردار همدانی گفت که سردار حسین همدانی با حرکت در مدار خدمتگزاری به اسلام راستین ، جاودانه شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی افزود: در این عروج عاشورایی فرمانده رشید و نام آور دفاع مقدس سردار حسین همدانی در آستانه ماه محرم و عزای قافله سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بار دیگر داغ فراق پیشگامان میدان تکلیف و عمل خالصانه را برانگیخت.

آن سردار جان برکف اسلام با درک عمیق از تحولات پیچیده منطقه و صف بندی های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان خاستگاه تمامی حق طالبان جهان تا آخرین لحظه حیات از پای نایستاد و با تکیه بر ایمان سترگ و اندوخته های فراوان دهه های متمادی و تجربه اندوزی در میدان های خطیر رزم و جهاد با حرکت در مدار خدمتگزاری به اسلام راستین جاودانه شد .

بی شک خون سرخ مجاهد الی الله سردار همدانی و سایر شهیدان عرصۀ مبارزه با جریان های تکفیری، ترسیم گر اسلام رحمانی و رسواگر چهره پلید خناسان در معرفی اسلام غیرواقعی است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده و منسوبین و همسنگران عزیزش ، یاد و خاطره مجاهدت های ماندگار آن عزیز واصل و پیوسته به قافله نورانی شهیدان را گرامی می دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز