فتاحی در گفت‌وگو با برنا:

برخی در سایه فرمایشات رهبری خود را پنهان نکنند/ صداوسیما نباید جناحی عمل کند

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۰:۴۴:۴۲
کد خبر: ۳۲۷۹۸۷
برخی در سایه فرمایشات رهبری خود را پنهان نکنند/ صداوسیما نباید جناحی عمل کند
نماینده مردم ارومیه گفت: صدا و سیما متعلق به مردم است و با مالیات های این کارمندان که گاهی شب ها گرسنه می خوابند اداره می شود و نباید سلیقه ای عمل کند.

عابد فتاحی، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره جلسه روز یکشنبه مجلس درباره تعیین تکلیف طرح برجام گفت: کلیات این طرح روز یکشنبه به رای گذاشته می شود اما به خاطر 9 ماده ای بودن و نظرات مخالفان و موافقان که با دقت ترین رای ها در طول عمر مجلس خواهد بود شاید جلسه به روز سه شنبه بکشد. پس از سند بودجه این مهم ترین سندی است که در سال های اخیر برای تصویب به مجلس می آید.

وی با اشاره به ضررهای ناشی از تحریم به کشور گفت: امیدوارم هرچه سریع تر بدون نگاه سیاسی و جناحی به برجام موضوع حل و تحریم ها برداشته شود.

این نماینده مجلس گفت: با توجه به روز سه شنبه و صف آرایی سیاسی که در استیضاح وزیر راه صورت گرفت خیلی از مسائل روشن شد. بنده به عنوان نماینده مجلس پیشنهاد دارم که برخی نمایندگان در سایه فرمایشات رهبری خود را پنهان نکنند. همه ما خادمان ولایت فقیه هستیم و هرچه ایشان بگویند بدون چون و چرا اجرا می شود حالا می خواهد رد برجام باشد یا پذیرش آن زیرا ما همگان به ولایت ایشان اعتقاد قلبی داریم.

وی افزود :رهبری اعلام کردند من با رابطه با آمریکا مخالفم اما در موضوع برجام چون به هیئت مذاکره کننده اعتماد داشتند باب مذاکره را باز گذاشتند. باید به نمایندگان بگویم این که فرمایشات رهبری را به نفع خودشان تفسیر می کنند توجیه شرعی ،اخلاقی و سیاسی ندارد.

فتاحی با اشاره به سال های گذشته که مذاکرات در جریان بوده گفت:12  سال است این گفت و گو ها ادامه پیدا کرده است و حالا زمان آن است که تکلیف کشور در این باره مشخص شود.

عابد فتاحی در پایان درباره نحوه عملکرد صدا و سیما در باره نحوه پخش جلسات کمیسیون از رسانه ملی گفت: صدا و سیما متعلق به مردم است و با مالیات های این کارمندان که گاهی شب ها گرسنه می خوابند اداره می شود و نباید سلیقه ای عمل کند. در موضوع برجام ما نمایندگان خیلی مسائل را دیدم اما چیزی نگفتیم.باید آگاه باشیم برخورد جناحی با برجام صد درصد به ضرر تمام کشور تمام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز