موشه یعلون:

تنش در فلسطین پاسخ محکمی در پی دارد/ اگر موج تروریستی ادامه بیابد، فلسطینی‌ها هزینه سنگینی باید پرداخت کنند

۱۳۹۴/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۶:۳۵
کد خبر: ۳۲۸۰۴۷
تنش در فلسطین پاسخ محکمی در پی دارد/ اگر موج تروریستی ادامه بیابد، فلسطینی‌ها هزینه سنگینی باید پرداخت کنند
موشه یعلون می‌گوید: راه‌حل تنش‌ اخیر در کرانه باختری و بیت‌المقدس توافق صلح با تشکیلات خودگردان فلسطین نیست.

به گزارش گروه گروه سیاسی خبرگزاری برنا، موشه یعلون می‌گوید راه‌حل تنش‌ اخیر در کرانه باختری و بیت‌المقدس توافق صلح با تشکیلات خودگردان فلسطین نیست.

 یعلون روز گذشته در گفت‌وگو با کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ما به دنبال تشدید تنش نیستیم اما اگر فلسطینی‌ها به دنبال تنش هستند، متعاقب آن به شدت پاسخ می‌دهیم.

وی افزود: ما به وضع موجود لطمه نزده‌ایم - جمعیت (فلسطینی) در کرانه باختری و غزه برتری دارند و آنها از اقتصاد ما در غزه و ورود کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه بهره می‌برند. این رهبری آنهاست که ما با آن تنش و تقابل داریم.

یعلون گفت: ما در موجی از ترور قرار داریم که از پرتاب سنگ و بمب‌دست‌ساز شکل گرفته چراکه ما در عملیات صخره سخت (جنگ غزه) زیرساخت‌های تروریستی آنها را به نحوی زده‌ایم که به‌رغم تحریکات حماس و جنبش اسلامی، آنها دیگر نمی‌توانند حمله کنند.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از فلسطینی‌ها در غزه در روز گذشته (جمعه) گفت: صدها فلسطینی با هدف شکستن حصار مرزی (میان غزه و اراضی اشغالی) به آن سمت آمدند که نیروهای نظامی شلیک کردند و نتیجه آن شد. حماس مسئول این حادثه است. آنها می‌دانند این، منطقه‌ای است که غیرنظامیان نباید وارد آن شوند با این حال اجازه می‌دهند مردم به آنجا بیایند. امیدوارم حماس به دنبال تشدید تنش نباشد زیرا ما نیز به دنبال آن نیستیم. اما آماده‌ایم از خود دفاع کنیم و امیدوارم اعضا حماس عملیات صخره سخت را به یاد داشته باشند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین این موضوع را که راه‌حل اوضاع کنونی، توافق صلح با تشکیلات خودگردان است را رد کرد و هشدار داد، اگر موج تروریستی ادامه بیابد، فلسطینی‌ها هزینه سنگینی در کرانه باختری و غزه می‌پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز