اتفاقاتی عجیب در روز برجام مجلس؛

حسینیان صالحی را تهدید به قتل کرد/ نبویان و زارع‌زاده به سوی او حمله‌ور شدند

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۶:۴۲
کد خبر: ۳۲۸۴۸۱
حسینیان صالحی را تهدید به قتل کرد/ نبویان و زارع‌زاده به سوی او حمله‌ور شدند
پس از تلاشهای بیشمار جبهه به ظاهر دلواپس مجلس در دو ماه اخیر، امروز این نمایندگان همه تلاش خود را کردند تا با زیر پا گذاشتن دموکراسی و قانون در مجلس شورای اسلامی اهداف خود را در تصویب طرح کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه اعمال کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، علی اکبر صالحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 19 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات طرح یک فوریتی اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام، به عنوان نماینده دولت با سوز و گدازی که به نظر می‌رسید دلیل خاصی دارد اذعان داشت: آنچه که ما ادعا می کنیم بر اساس تعقل، مفاهیم علمی و بررسی های صورت گرفته است؛ زیرا ما اینجا نیامده ایم که در خلاء، قولی به شما بدهیم و اگر مذاکره کردیم در خلاء نبوده و بر اساس اصولی مذاکره کردیم که در چارچوبی بود که آن را من تعیین نکرده ام.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با طرح این سوال که آیا نظام جمهوری اسلامی بعد از 36 سال نتوانسته است خود را گونه ای مدیریت کند که تکلیف یک عده مذاکره کننده را مشخص کند، ادامه داد: قطعا اینگونه نیست و ما در چارچوب مذاکره کردیم که کف و سقفی برای ما تعیین شده بود.

وی افزود: من تا به امروز سکوت کردم اما چند روز پیش برای من آرزوی مرگ می کنند و آقایی در تلویزیون می گوید عمر توافقنامه 10 سال است و سن این آقا (یعنی بنده) 66 سال است و با احتساب عمر متوسط ایرانیان که 72 سال است، این آقا تا آن زمان مرده است؛ آیا این طرز صحبت درست است؟ آیا شما جای خدا نشسته اید؟

صالحی همچنین ادامه داد: امروز یکی از دوستان اینجا با قسم جلاله به من می گوید روی توی سیمان می ریزیم و تو را می کشیم و در قلب راکتور اراک دفن می کنیم؛ آیا این بیان در نظام جمهوری اسلامی درست است همچنین عنایت کنید چگونه جوسازی می کنند و می گویند از عدم تخصص افکار عمومی، سوءاستفاده می کنید.

البته پس از جلسه علنی، کمال الدین پیر موذن که در زمان مکالمه صالحی و روح‌ا... حسینیان در کنار رییس سازمان انرژی اتمی ایستاده بود به خبرنگاران گفت: من با آقای صالحی در حال صحبت بودم که حسینیان آمد و خطاب به صالحی گفت: به خدا روی توی سیمان می ریزیم و تو را می کشیم و در قلب راکتور اراک دفن می کنیم.

عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در ادامه افزود: می گویند پلوتونیوم را که از دست داده ایم مهم بوده است و برای گداخت هسته ای به کار گرفته می شود و نباید آن را و آب سنگین را صادر کنیم؛ اما من که 40 سال است در مسائل علمی کار می کنم می گویم اگر راکتور فعلی اراک روزی به کار گرفته شود 8 کیلو پلوتونیوم در سال تولید می کند و 30 سال عمر راکتور است که 240 کیلو پلوتونیوم می شود؛ حال اینکه چگونه آن را استخراج کنیم بحث جداگانه است.

پس از این صحبت های رییس سازمان انرژی اتمی، دخیل عباس زارع زاده به سمت صالحی رفت و با توهین و به کار بردن الفاظ ناشایست قصد داشت تا او را از تریبون به پایین پرت کند که با دخالت تعدادی از نمایندگان از جمله جواد هروی، عابد فتاحی، کاظم جلالی و چندی دیگر موفق به این کار نشد. پس از این که فضای صحن علنی کمی آرامش یافت حجت‌الاسلام نبویان دوباره به سمت جایگاه رفت تا ماموریت ناتمام زارع زاده را عملی کند که با تذکر علی لاریجانی و دخالت مجدد نمایندگان این حربه دلواپسان عملی نشد.

سرانجام عابد فتاحی و کمال الدین پیر موذن در دو طرف جایگاه ایستادند تا علی اکبر صالحی در آرامش بتواند حرف هایش رابزند.
 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
ما از طریق رادیو دانستیم که نمایندگانی در رده اصغر قاتل داریم که دلسوزان واقعی ایران را تهدید به قتل می کنند.
من قصد شرکت در انتخابات مجلس را نداشتم، ولی امروز فهمیدم که باید چشم این نمایندگان عربده کش و قاتل را در اسفند در آورد.
ایرانی حق جو
محيد
|
-
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
رفتار شرم اور و غير اسلامي و هوچي گري باعث تاسفه
╬╬
|
-
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
من یکی از اهالی روستای گزستان بافق هستم تحت حوزه ی انتخابیه ای که اکنون اقای ذخیل عباس زارع زاده به اصطلاح نمایندگی ان را برعهده دارند خیلی شرمنده و تاسف خوردم وقتی مطلب حمله ی نماینده ای را که به او رای دادم به اقای صالحی که یکی از دانشمندان و جانبازان هسته ای می باشد را شنیدم ..بیشتر از خودم خجالت زده شدم که چقدر ضعیف الفکر بودم که نتوانستم نماینده ای رو انتخاب کنم که از قوه ی فکری و شخصیت متناسب با یه نماینده برخوردار ...شرمنده از ملت ایران به اندازه ی یک رای پوزش میخوام اقای صالحی از شما هم پوزش میخوام و اینگونه حرکات زشت و زننده را بذار به حساب نادانی افراد و نادانی افراد را بذار به حساب اشتباه ما که ندانستیم انچه را می باید می دانستیم
کیوان
|
-
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
ما هم تهدید میکنیم مردم ایران روح الله حسینیانیان را ...
رضا
|
-
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
سلام این اقایان مطمن باشن که اتیش باشن دور خودشونو گرم نمیکنن مردم پشت اقایان بخصوص ظریف و صاحی ملت ایستاده که اگه بخوان....
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز