تهدید به قتل پیامکی و درگوشی؛

رمز گشایی پست اینستاگرامی رسایی

۱۳۹۴/۰۷/۱۹ - ۱۵:۴۵:۰۰
کد خبر: ۳۲۸۵۷۹
رمز گشایی پست اینستاگرامی رسایی
گویا جناب رسایی و همفکران متفکرشان طی اقدامی هماهنگ این مانیفست سیاسی را صادر کرده و هرکدام در این پروسه نقشی را بر عهده گرفته بودند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، امروز در مجلس از منظور پست اینستاگرامی حمید رسایی نماینده همیشه دلواپس مجلس رمز گشایی شد. حمید رسایی دیروز در اینستاگرام خود درباره موضع خود ودوستانش اعلام کرد از این مجلس خون بیرون می‌آید اما ذلت  نامه بیرون نمی‌آید.

گویا جناب رسایی و همفکران متفکرشان طی اقدامی هماهنگ این مانیفست سیاسی را صادر کرده و هرکدام در این پروسه نقشی را بر عهده گرفته بودند. یکی از کسانی که نقش مهمی در اجرای این پروژه خون‌سازی داشت جناب روح‌اله حسینیان است که امروز در صحن علنی مجلس علی اکبرصالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران را تهدید به قتل و ریختن سیمان بر روی او کرد.

اما شاید خیلی از کسانی که این متن اینستاگرامی را خواندند هرگز تصور نمی‌کردند که ظاهرا منظور این پست تهدید یکی از انقلابی‌ترین و متعهدترین نیروهای کشور باشد. این تهدید فارغ از اینکه شأنیت مجلس را زیر سوال برد نشان داد که امنیت دانشمندان هسته‌ای که خط قرمز نظام است توسط برخی تندروها رعایت نمی‌شود.

منصوری آرانی، یکی از نمایندگان مجلس هم امروز از مطلبی پرده برداشت که می‌تواند بسیار نگران کننده باشد. این نماینده مجلس از کسانی گفت که وقت و بی‌وقت به نمایندگان موافق برجام پیامک زده و آنها را تهدید می‌کنند که موضع خود در برابر برجام تغییر دهند.

این اخبار و مطالبی که از مجلس به عنوان خانه ملت شنیده می‌شود نه تنها کمکی به کشور نمی‌کند بلکه تنها باعث ایجاد فضای دوقطبی در کشور و بروز و ظهور شکافی می‌شود که  تنها  به نفع دشمنان نظام و انقلاب است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز