استقبال اهالی دیار علویان از کاروان تدبیر و امید؛

درخواست مردم مازندران از روحانی برای حل مشکل بیکاری

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۹:۰۵
کد خبر: ۳۲۸۷۵۴
درخواست مردم مازندران از روحانی برای حل مشکل بیکاری
مردم استان مازندران در استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، صحنه های زیبایی از عشق و دلدادگی ملت ایران نسبت به دولتمردان را در خیابان های ساری به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اقشار مختلف مردم استان مازندران صبح دوشنبه برای استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید ساعت ها پیش از زمان اعلام شده در خیابان ها و مسیرهای منتهی به ورزشگاه شهید متقی حضور داشتند و با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن شعارهای انقلابی در حمایت از سیاست های دولت و خوش آمد به رییس جمهور به زبان محلی نقش بسته بود، با شور و نشاطی وصف ناپذیر، استقبال گرم و صمیمی خود را آغاز کرده و مقدم رییس جمهوری را گرامی داشتند.

به رغم اینکه نزدیک یک ساعت از حرکت اتومبیل حامل رییس جمهوری از فرودگاه دشت ناز به سمت استادیوم شهید متقی ساری می گذرد ولی به دلیل ازدحام جمعیت در خیابان های شهر، رییس جمهور فاصله زیادی تا محل سخنرانی دارد.

در ورزشگاه متقی مازندران پلاکارد بزرگی که حاوی پیام تشکر از دکتر روحانی بابت زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای بود، خودنمایی می کند.

در پلاکارد دیگری از رییس جمهور خواسته شده مشکل بیکاری و اعتیاد در مازندران را همچون مشکل هسته ای رفع کند. همچنین در پلاکارد دیگری از رییس جمهوری خواسته شده مشکل بیکاری و اعتیاد در مازندران را همچون مشکل هسته ای رفع کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز