فرمانده کل سپاه پاسداران:

پرقدرت راه شهید همدانی را ادامه می‌دهیم/ با تمام توان از جبهه مقاومت دفاع می‌کنیم

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۴:۵۷
کد خبر: ۳۲۸۸۳۵
پرقدرت راه شهید همدانی را ادامه می‌دهیم/ با تمام توان از  جبهه مقاومت دفاع می‌کنیم
سرلشکر جعفری اظهار داشت: با تمام توان از این جبهه دفاع می کنیم و در برابر آمریکا و اسرائیل غاصب ایستادگی می کنیم وخوب می دانیم که خدا وند چه ارزشی برای چنین شهیدانی قائل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع سردار شهید حسین همدانی که با حضور مقامات بلندپایه لشگری و کشوری و حضور باشکوه مردم دارالمومنین همدان برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان اجرعظیمی  نزد خداوند دارند و خداوند در وعده ای پاداش یک عمر سخت کوشی در راه امنیت و دفاع ازاستقلال نظام جمهوری و استحکام جبهه مقاومت اسلامی را شهادت قرار داد.

 وی افزود: سردار همدانی با بصیرت را ه شکر گذاری نعمت های بزرگ الهی را فهمید و با تمام توان خود همیشه در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشت.

سرلشگر جعفری ادامه داد: این سردار شهید با ایمان واقعی که به خدا داشت، درهرعرصه ای  که لازم بود با مجاهدت وایثارگری تلاش خود را انجام داد وهمیشه پیروز وسربلند از امتحان الهی بیرون می آمد.

وی با اشاره به سخنان مقام رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند سردار همدانی از دوران جوانی با پاکی ودینداری در جبهه های حق علیه باطل شرکت می کرد ودر تمام مراحل انقلاب نیز با شرف وکرامت حضور فعال خود را نشان داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: سردار همدانی در ابتدای انقلاب اسلامی با فعالیت های خود در پیروزی انقلاب اسلامی و امنیت کشور نقش بسزایی داشت که از جمله  آن می توان نقش وی را در کردستان نام برد که با شجاعت درمقابل شرارت های منافقین ایستاد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه سردار شهید همدانی در جبهه های جنوب و غرب 8 سال دفاع مقدس حضوری پرشورداشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر توانمندی و سازماندهی مدیریت  فرماندهی جبهه های مختلف، تشکیل یگان تیپ انصارالحسین را هم بر عهده داشت و عمر خود را در دفاع مقدس سپری کرد.

جعفری با تأکید بر اینکه تلاش در برقراری امنیت در فتنه 88 نیز یکی دیگر از تلاش ایثارگرانه ومقتدرانه وی بود، بیان داشت: اگر سردار همدانی نبود امنیت روز عاشورا در تهران برقرار نمی شد.

وی افزود: بعد از ایجاد امنیت در تهران شهید همدانی آرام و قرار نداشت و جبهه مقاومت در سوریه  را که با هدف از بین بردن انقلاب اسلامی در سوریه و لبنان فعالیت داشتند را دنبال کردند و در نهایت داوطلبانه به آنجا رفته و تشکیل جبهه عظیم مردمی را بر عهده گرفت واین کوله بار عظیم تجربه را با ساماندهی و تلاش و مجاهدت حفظ کرد.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: با تمام توان از این جبهه دفاع می کنیم و در برابر آمریکا و اسرائیل غاصب ایستادگی می کنیم وخوب می دانیم که خدا وند چه ارزشی برای چنین شهیدانی قائل است.

وی تصریح کرد: سرلشگر شهید همدانی می دانست برای این مسیر تقوا لازم است وتنها توشه جهاد در راه خدا تلاش در راه خدا است وامیدواریم توانمندی ما در این راه بیشتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز