ترس جبهه پایداری از عواقب تهدید صالحی؛

شوخی با قسم جلاله؟ مگه داریم؟

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۵۹:۵۸
کد خبر: ۳۲۸۸۵۷
شوخی با قسم جلاله؟ مگه داریم؟
برخی سعی در تطهیر و لاپوشانی تهدید به قتل صالحی توسط حسینیان داشتند اما گویا این افراد نکات بسیاری را فراموش کرده اند و یک سناریو ناقص و پر از تناقض را به روی صحنه برده اند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، روز یکشنبه در صحن علنی مجلس اتفاقاتی افتاد که نمونه آن تا به حال در مجلس دیده نشده بود. تهدید به قتل یکی از مهمترین مقامهای دولتی و علمی کشور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آنهم توسط نماینده ای که لباس مقدس روحانیت به تن دارد و نماینده قشر فرهیخته و دین مدار کشور است.

نکته جالبتر این داستان اما آنجاست که این نماینده و سایر هم کیشان و دوستانش با اشاره به شوخی بودن ماجرا سعی در تطهیر و لاپوشانی داشتند اما گویا این افراد نکات بسیاری را فراموش کرده اند و یک سناریو ناقص و پر از تناقض را به روی صحنه برده اند.

نکته اول افرادی بودند که در اطراف آقای صالحی بودند و تایید می‌کنند که این تهدید کاملا جدی بوده و با خشونت شدیدی همراه بوده است. افرادی از قبیل کمال الدین پیرموذن ،عباس عراقچی و مجید انصاری که تایید کردند چنین اتفاقی افتاده است.

نکته دوم استفاده از قسم جلاله است که بر طبق آموزه های دینی و شرعی اگر به دروغ استفاده شود جزو گناهان کبیره و نابخشودنی است و اگر هم به راست استفاده شود نباید در باره فعل حرام و مکروه باشد که قطعا تهدید به قتل یک مسلمان فعلی حرام است و قسم در این جا هم گناهی بزرگ است. پس عجیب است کسی که ملبس به لباس روحانیت است از این مطلب اطلاعی نداشته باشد. پس باید از این نماینده پرسید مگر با قسم جلاله می شود شوخی کرد؟

نکته سوم عکس‌هایی است که توسط عکاس‌ها از این صحنه وجود دارد و کاملا مشخص است که صالحی و ظریف بسیار برآشفته شده و خشمگین هستند. آیا می شود این عکس‌ها را نیز کتمان کرد؟ تا کی می‌توان با دروغ و فرافکنی افکار عمومی را فریب داد.

 فارق از جنبه های عمومی این جرم و جدا از به خطر انداختن امنیت روانی جامعه که به مجلس به چشم خانه ملت نگاه می کنند و با این تهدید فهمیدند که حتی یک دانشمند و مقام مهم هسته ای هم در این مجلس امنیت ندارد ؛ باید این سوال را پاسخ داد که آیا اخلاق مداری و انسانیت یکی از ارکان اسلام نیست؟ واقعا نباید برای پوشیدن لباس مقدس روحانیت که لباس پیامبر بزرگ اسلام است دقت بیشتری شود؟

نظر شما
نظرات
sahar
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
واقعا که چه کسانی شدن نماینده ی ملت.از ماست که بر ماست
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز