پیکر شهید سردار همدانی در گلزار شهدای همدان آرام گرفت

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۲:۰۰:۲۳
کد خبر: ۳۲۸۸۵۸
پیکر شهید سردار همدانی در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
پیکر پاک سردار سرلشگر حسین همدانی پس از تشییع با شکوه مردم شهیدپرور و ولایتمدار همدان مقارن با اذان ظهر امروز دوشنبه و با زمزمه ' فرمانده خداحافظ ' یارانش در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پیکر پاک این شهید والا مقام صبح امروز با حضور دهها هزار نفر از مردمان استان همدان در میدان امام خمینی(ره) تشییع و با شکوهی خاص برای خاکسپاری به سمت باغ بهشت همدان منتقل شد.

در مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام مقامات کشوری و لشگری نیز حضور داشته و پیام رهبر معظم انقلاب توسط فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان قرائت شد.

سردار سرلشگر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم با تشریح خدمات ارزنده این شهید والا مقام در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن گفت: ملت ایران با همه توان خود مقابل فرزند پلید استکبار تروریست داعش می ایستند و تا ریشه کن کردن آنها این راه را ادامه می دهند.

وی شهید همدانی را یکی از پرافتخارترین سرداران شهید انقلاب و اسلام عنوان کرد و اضافه کرد: خداوند وی را تا این زمان برای خدمت به انقلاب با استفاده از تجربیات ایشان نگه داشت تا سرانجام در این جبهه پس از انتقال تجربیات و انجام عملیات مستشاری در سوریه جان خود را تقدیم اسلام و جبهه مقاومت اسلامی کند.

وی اضافه کرد: خداوند وعده خود را در رابطه با شهید سردار همدانی عملی ساخت و سرانجام پاداش یک عمر مجاهدت، جانبازی، سخت کوشی و تلاش در راه امنیت و دفاع از استقلال نظام و خاک مقدس جمهوری اسلامی و استحکام جبهه مقاومت اسلامی را با شهادت به ایشان داد.

وصیت نامه این شهید بزرگوار توسط فرزندان ایشان در میان حزن و اشک مردم قرائت شد و صادق آهنگران از همرزمان این شهید در این مراسم به مداحی پرداخت.

نماز این شهید جان بر کف نیز به امامت آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان اقامه شد.

مردم شهید پرور همدان نیز با سر دادن ذکر یا حسین(ع) و یا زینب(س) در این مراسم بار دیگر با شهدا تجدید بیعت کردند.

سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر پنجشنبه هفته گذشته در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید و امروز در زادگاهش همدان پس از تشییع به خاک سپرده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز