نکو در گفت‌وگو با برنا:

برای موفقیت برجام همه جریانات باید همدل و همزبان شوند

۱۳۹۴/۰۷/۲۵ - ۱۰:۵۸:۱۸
کد خبر: ۳۳۰۴۹۳
برای موفقیت برجام همه جریانات باید همدل و همزبان شوند
نکو گفت: کسانی که کارشکنی می کنند قطعا به فکر منافع اکثریت مردم و کشور نیستند.

ابراهیم نکو، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا درباره دوران پسا برجام در کشور گفت: این که مشکلات فی نفسه توسط برجام حل می شود حرف درستی نیست.

وی با تاکید بر ظرفیت های گسترده ی برجام گفت: اگر از تمام ظرفیت‌های این توافق استفاده شود و در کشور یک مدیریت کارشناسی و فنی بکار گرفته شود شاهد تغییرات بزرگی در کشور خواهیم بود. اگر نتوانیم سرمایه گذار وارد کشور کنیم و فناوری را وارد کنیم قطعا قسمتی از برجام خواهد لنگید.

نکو با تاکید بر لطمات وارده به کشور در سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی گفت: اگر از این فرصت پیش آمده به درستی استفاده کنیم می توان کشور را به نقطه تعادل نزدیک کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: وقتی یک طرح در مجلس شورای اسلامی به تصویب می رسد تبدیل به یک قانون سراسری در کشور می شود که باید همگان به رای اکثریت احترام گذاشته و از آن پیروی کنند.

ابراهیم نکو  در ادامه با اشاره به برخی کار شکنی ها در اجرای برجام گفت: تمام جریانات داخلی کشور باید با همدلی و همراهی گام بردارند. کسانی که کارشکنی می کنند قطعا به فکر منافع اکثریت مردم و کشور نیستند.

وی در پایان گفت: هم مخالفان می دانند هم موافقان با اجرایی شدن برجام نه همه نقص ها بر طرف می شود نه با برهم خوردن آن ایران همه چیز را از دست می دهد. بلکه در این طرح مکانیسم هایی در نظر گرفته شده که با خروج طرف مقابل از تعهدات خود ایران می تواند به شرایط سال های گذشته خود بازگردد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز