مدیرعامل اتحادیه سراسری فرش دستباف کشور در گفت‌وگو با برنا:

فرش دستباف آقا نمی‌خواهد، خادم می‌خواهد

۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۷:۴۸
کد خبر: ۳۳۱۰۹۲
فرش دستباف آقا نمی‌خواهد، خادم می‌خواهد
عبداله بهرامی گفت: از مرکز ملی فرش ایران به عنوان متولی فرش کشور درخواست می‌کنم بر علیه این سوء استفاده کنندگان از گنجینه و میراث ایرانیان اقامه دعوی نموده تا هر کسی نتواند دست طمع به این هنر صنعت فاخر دراز کند.

عبداله بهرامی مدیر عامل اتحادیه سراسری فرش دستباف کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا با تاکید بر ملی بودن فرش دستباف اظهار داشت: فرش دستباف یکی از فاخرترین کالاهای تولیدی ایران زمین است که افتخار و ارزش آن متعلق به همه ایرانیان است و یک ثروت ملی محسوب می‌شود. متاسفانه به دلیل اینکه دولت‌ها درک و شناخت درستی از این هنر صنعت ندارند  به جایگاه و  ارزش‌های فرهنگی، اقتصادی، اشتغال‌زایی، امنیت اجتماعی و ارز آوری آن  واقف  نیستند  از این رو هر کسی به خود اجازه می‌دهد با نظرها مادی گرایانه روی نام آن  تاخت و تاز کند.

بهرامی ادامه داد: یکی از کارگاه تولید فرش دستباف برای خود تبلیغات فرش ماشینی می‌کند یکی دیگر خود را صاحب فرش و در کمال وقاحت خود را آقای فرش می‌نامد.

وی افزود: یعنی کسی نیست به این مدعیان  گوش زد  کند که فرش دستباف ایران خادم می خواهد  نه  آقا و حالا برای خادم بودن هم باید طبع هنری و ذوق و اصالت داشته باشید تا به خدمت این هنر صنعت  درآئید .

مدیر عامل اتحادیه سراسری فرش دستباف کشور در پایان تصریح کرد: از مرکز ملی فرش ایران به عنوان متولی فرش کشور درخواست می‌کنم بر علیه این سوء استفاده کنندگان  از  گنجینه و  میراث ایرانیان اقامه دعوی نموده تا هر کسی نتواند دست طمع به این هنر صنعت فاخر دراز کند .                                                                                                                                                    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز