جوکار در گفت‌وگو با برنا:

آمریکا برای ثبات اسراییل به داعش پروبال داد

۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۰۶:۲۹:۵۲
کد خبر: ۳۳۱۸۳۳
آمریکا برای ثبات اسراییل به داعش پروبال داد
دنیا فکر می کرد که در فلسطین آرامشی پدید آمده است اما این آرامش آتش زیر خاکستر بود.

محمد صالح جوکار ، نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با شروع انتفاضه فلسطین در روزهای گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: دنیا فکر می کرد که در فلسطین آرامشی پدید آمده است اما این آرامش آتش زیر خاکستر بود.

وی با اشاره به ناآرامی های منطقه گفت: همه  آگاهان از شرایط خاورمیانه می دانند که آمریکا با حمایت هایش داعش را پر و بال داد تا بتواند از ثبات و امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه حمایت کند، حتی کشورهایی چون عربستان هم توان ایجاد تشکیلاتی چون داعش را نداشت.

جوکار اضافه کرد: اسرائیلی ها  هم از این ناآرامی های منطقه استفاده کرده و دقیقا زمانی که افکار عمومی جهان به سمت سوریه است شروع به تحت کنترل در آوردن قسمت هایی از مسجد القصی کردند.

وی با تاکید بر مثبت بودن این جریانات بر ضد اسرائیل در جهان گفت: موج جدیدی از اعتراضات که رخ داده است برای ملت فلسطین و جهان حامی مظلومین نوید بخش است. ما معتقد هستیم مردم فلسطین باید همانند مردم غزه در دفاع از خود، خودکفا شوند.

این نماینده مجلس با تاکید بر عدم حمایت کشورهای مسلمان از حقوق مردم مظلوم فلسطین گفت: سکوت جامع اسلامی در این باره باعث عدم نتیجه دادن این جنبش ها در فلسطین شده است.  

نظر شما