رییس جمهوری در دیدار سفیر جدید دانمارک:

تهران از توسعه همکاری‌ها و مناسبات همه جانبه با کپنهاگ استقبال می کند

۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۰:۳۹
کد خبر: ۳۳۳۶۳۲
تهران از توسعه همکاری‌ها و مناسبات همه جانبه با کپنهاگ استقبال می کند
رییس‌ جمهوری با اشاره به روابط دیرینه ایران و دانمارک، تصریح کرد که تهران از توسعه همکاری‌ها و مناسبات همه جانبه با کپنهاگ استقبال می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه‌شنبه در دیدار "دنی عدنان" سفیر جدید دانمارک در تهران، با بیان اینکه همواره روابط خوب و تاریخی میان ایران و دانمارک وجود داشته است، گفت: امیدواریم در آینده زمینه‌های لازم برای توسعه و گسترش روابطه همه جانبه بویژه در بخش‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و ارتباط مردم دو کشور با یکدیگر بیش از پیش فراهم شود.

رییس‌ جمهوری با اشاره به وجود فضای مناسب کسب و کار و نیروی انسانی تحصیلکرده در ایران، خاطر نشان کرد: امروز ایران در مرکزیت بازاری بزرگ در منطقه قرار دارد که می‌توان در جهت گسترش همکاری‌های تجاری و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری میان دو کشور از آن استفاده کرد.

روحانی همچنین با تأکید بر ضرورت ارتباط نزدیکتر سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی دو کشور اظهار امیدواری کرد تا در دوره جدید، روابط دو کشور بیش از پیش تعمیق و گسترش یابد.

"دنی عدنان" سفیر جدید دانمارک نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور کشورمان، روابط ایران و دانمارک را دیرینه، توصیف کرد و گفت: مسئولان دانمارک مصمم هستند روابط تهران و کپنهاگ را در همه عرصه ها تقویت کنند.

سفیر جدید دانمارک همچنین با اشاره به علاقه شرکت‌ها و کمپانی‌های دانمارکی برای سرمایه‌گذاری در ایران، اظهار داشت: امروز فرصت‌های فراوانی در دو کشور و در بخش‌های مختلف تجاری و سرمایه‌گذاری در راستای منافع مشترک وجود دارد که می‌توانیم از آنها برای توسعه مناسبات استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز