رئیس کل دادگستری استان فارس:

افراد با شناخت مسئولیت های حقوقی از شکل گیری پرونده در دستگاه قضایی پیشگیری کنند

۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۶:۴۵
کد خبر: ۳۳۳۹۹۴
افراد با شناخت مسئولیت های حقوقی از شکل گیری پرونده در دستگاه قضایی پیشگیری کنند
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: افراد با شناخت مسئولیت های حقوقی خود می توانند از شکل گیری پرونده های متعدد در دستگاه قضایی پیشگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ،همزمان با برگزاری بیست و هشتمین ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان فارس در شیراز ،کلیه حوزه های قضایی استان نیز با هدف بررسی مشکلات قضایی مراجعان و تکریم ارباب رجوع ملاقات مردمی برگزار کردند.

در ملاقات مردمی در مرکز استان مسئولان قضایی استان که با حضور معاون قضایی، معاون منابع انسانی و قاضی حوزه ریاست دادگستری استان انجام شد به مشکلات قضایی 56 نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات پیگیری صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه مراجعان به دستگاه قضایی،این مجموعه را ملجاء و پناهگاه خود دانسته و برای احقاق حقوق خود مراجعه نموده اند تأکید کرد : باید تلاش کنیم تا به بهترین نحو ممکن به بررسی مشکلات مردم بپردازیم و با رسیدگی به موقع و کاستن از اطاله دادرسی به بهترین نحو پاسخگوی مراجعان باشیم.

علی القاصی با تأکید بر اینکه در سایه خدمت با اخلاص و تکریم ارباب رجوع می توانیم شاهد ایجاد فضای همدلی و همزبانی مردم با کارگزاران در تمام سطوح باشیم تصریح کرد: ما در دستگاه قضایی تلاش می کنیم با اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، اعتماد مردم را نسبت به دستگاه قضایی افزوش دهیم؛ اما لازم است مردم نیز با وسیع تر کردن آگاهی های قضایی و شناخت مسئولیت های حقوقی خود از شکل گیری پرونده های متعدد در دستگاه قضایی پیشگیری نمایند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه دیدار های چهره به چهره با مردم را مصداق ایجاد همدلی و همزبانی خواند و تأکید کرد ملاقات های عمومی با مراجعان علاوه بر جلب رضایتمندی مراجعان زمینه بررسی آسیب های احتمالی در امر خدمت رسانی را فراهم می کند.

گفتنی است بنا بر گزارش های دریافتی طبق دستورالعمل شورای برنامه ریزی دادگستری استان فارس کلیه حوزه های قضایی استان با پذیرش مراجعان و برگزاری ملاقات مردمی به بررسی مشکلات قضایی آنان پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز