فتاحی در رابطه با انصراف برخی رسانه‌ها از شرکت در نمایشگاه مطبوعات:

رسانه‌هایی که در نمایشگاه حضور پیدا نکردند منافع ملی را زیر سوال می‌برند

۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۶:۳۶
کد خبر: ۳۳۷۰۰۴
رسانه‌هایی که در نمایشگاه حضور پیدا نکردند منافع ملی را زیر سوال می‌برند
فتاح تاکید کرد: مطبوعاتی که در نمایشگاه حضور پیدا نکردند منافع ملی را زیر سوال می برند، زیرا دولت به تمامی رسانه ها شرایط واحدی را داده است.

عابد فتاحی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره عدم حضور برخی رسانه ها بصورت گروهی در نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: اگر دولت یازدهم در برخی زمینه ها موفق نبوده در حوزه مطبوعات یکی از بهترین عملکردها را پس از انقلاب ارائه داده است. این دولت به خبرنگاران اهمیت داده و آزادی بیشتری به مطبوعات اعطا کرده است.

وی در ادامه افزود: اگر دولت بخواهد بر علیه روزنامه ها مخالف خودش وارد عمل شود اوضاع نابسمان خواهد شد، اما دولت با روی گشاده با منتقدان برخور می کند. رسانه‌هایی که در نمایشگاه حضور پیدا نکردند منافع ملی را زیر سوال می برند، زیرا دولت به تمامی رسانه ها شرایط واحدی را داده است.

فتاحی اضافه کرد: با شرایط دشواری که کشور در آن قرار دارد این کارها به دوقطبی شدن جامعه دامن زده و خاطر مقام معظم رهبری را آزرده می کند. دولت به منتقدین احترام می گذارد آنها هم باید خودشان به خودشان احترام قائل شوند. مردم امروزه از ما توقع تعامل، هماهنگی و برادری را دارند. کار این رسانه ها نوعی خودزنی به حساب می آید زیرا دولت روحانی با کسی سرجنگ ندارد.

این نماینده مجلس گفت: برخی رسانه ها شاید به لحاظ فکری خیلی با آقای روحانی هماهنگ نباشند، اما در شرایط فعلی باید از دولت ایشان که یکه و تنها کشور را اداره می کند، حمایت کنیم و نظر رهبری نیز همین است. من با مهرداد بذرپاش و حمید رسایی با تمام اختلافات سایسی برادر هستم و رابطه بسیار خوبی دارم.

فتاحی اظهار داشت: مطبوعات آیینه کشورند، من خودم تمامی روزنامه ها را می خوانم که بسیاری از آنها اصولگرا هستند. این عدم حضور رسانه ها بصورت دسته جمعی کار درستی نیست باید آنها بپرسند ما چه فرقی با دیگران داریم، مگر به روزنامه های اصلاح طلب جیزی بجز غرفه معمولی ارائه شده که شما توقع بیش از حد از دولت دارید.

فتاحی در پایان با تاکید بر مواضع مقام معظم رهبری بر اتحاد در کشور گفت: وطن امروز نیازمند شادی رهبری و رفع گرفتاری های مردم است، در حال حاضر نزدیک انتخابات مجلس هستیم باید مراقب باشیم زیرا اگر جامعه به سمت دو قطبی شدن پیش برود اوضاع برای انتخابات بعدی بدتر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز