در حاشیه نمایشگاه مطبوعات؛

استعفای قیومی تکذیب شد

۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۱:۰۰:۳۶
کد خبر: ۳۳۷۲۱۵
استعفای قیومی تکذیب شد
رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور با تکذیب خبر استعفای خود، اظهار کرد: اخباری که به لطف برخی دوستان درباره استعفا یا جابجایی بنده منتشر شده سراسر کذب است و موضوع هیچ خبرنگاری اعم از داخلی و خارجی به من مرتبط نیست و من نیز هیچ نقشی در این موضوع ندارم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، طاهره قیومی در بازدید از غرفه خبرگزاری ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با بیان این مطلب افزود: من همچنان محکم‌تر از قبل در مسئولیت خودم فعالیت می‌کنم و پشتیبان دولت یازدهم هستم.

وی با بیان اینکه رأی من به دولت تدبیر و امید و بوده و تا پایان نیز از این دولت حمایت می‌کنم، گفت: هر زمان که مقامات بالادستی و مدیران من تصمیمی در رابطه با محل فعالیت و خدمت من بگیرند من سرباز و مطیع هستیم و از این دستور تبعیت می‌کنم اما در حال حاضر نه خبری از استعفای من است و نه قرار است که جابجا شوم.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اخباری که به لطف برخی دوستان منتشر شده است سراسر کذب بوده و هیچ خبرنگاری اعم از داخلی و خارجی ارتباطی با من ندارد و من هیچ نقشی در این موضوعات ندارم.

قیومی همچنین با اشاره به برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا انتقادات مطرح شده علیه سیاست‌های رسانه‌ای دولت یازدهم را وارد می‌دانید، اظهار کرد: به لطف خدا در این دوره از نمایشگاه مطبوعات رسانه‌های خوبی حضور دارند و حضورشان امیدوارکننده است. دولت نیز قدردان رسانه‌هایی است که امسال در نمایشگاه حضور دارند. ان‌شاءالله آنهایی که در این نمایشگاه امسال حضور ندارند سال‌های آتی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه من به دموکراسی و آزادی بیان اعتقاد دارم، اظهار کرد: رسانه‌هایی که تمایل داشتند در نمایشگاه مطبوعات امسال حضور به هم رساندند و آنهایی که تمایلی به این موضوع نداشتند نیز نیامدند. با این وجود شرایط نمایشگاه رضایت‌بخش است و پایگاه‌های خبری فعال و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های فعال حضور دارند و این موضوع جای خوشحالی دارد.

قیومی در ادامه به سیاست‌های دولت یازدهم در برخورد با رسانه‌های مختلف اشاره و با تأکید بر اینکه اعتدال، سیاست رسانه‌ای دولت یازدهم است، خاطرنشان کرد: سیاست رسانه‌ای دولت یازدهم، زیر چتر شعار آقای رئیس جمهور که دولت اعتدال است، بر مبنای اعتدال است. در همین راستا دولت با هیچ رسانه‌ای عناد ندارد و از همه آنها به خاطر فعالیت‌شان قدردانی می‌کند و امیدوار است که همه رسانه ها موفق باشند.

رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات رئیس جمهور در پایان گفت: از نظر من به عنوان مسئول روابط عمومی دفتر رئیس جمهور هیچ موضع و شرایط خاصی در دولت یازدهم در حوزه رسانه‌ها وجود ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز