دلخوش با حضور در غرفه برنا:

سمن‌ها مشکلات خود را به دولت ارائه دهند/ تلاش کنیم فساد اداری در کشور ریشه‌کن شود

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۱:۰۱
کد خبر: ۳۳۷۶۶۵
سمن‌ها مشکلات خود را به دولت ارائه دهند/ تلاش کنیم فساد اداری در کشور ریشه‌کن شود
دلخوش تاکید کرد: طرح شفاف سازی درآمدهای کاندیداهای مجلس بسیار خوب و مناسب است و باید تلاش کرد جلوی فساد اداری گرفته شود.

سید کاظم دلخوش نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه خبرگزاری برنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات درباره شفاف سازی درآمدهای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط با اموال مسئولین کشور و سران قوا در اصل 49 قانون اساسی کاملا توضیح داده شده است اما با این طرح می خواستیم این بررسی به تمام مسئولین کشور سرایت پیدا کند و اموال نمایندگان مجلس هم مورد بررسی قرار بگیرد.

وی افزود: به نظر من این طرح بسیار خوب و مناسب است و باید تلاش کرد جلوی فساد اداری گرفته شود.

وی درباره ضعف اطلاع رسانی مجلس به مردم گفت: امروز هیچ کس نمی تواند ادعا کند که از موضوعی ناآگاه بوده زیرا با به وجود آمدن برنامه اجتماعی  چون تلگرام همه مردم در کسری از ثانیه می توانند از اخبار جهان آگاه شوند.

دلخوش افزود: من معتقدم در برخی موارد مردم در عدم اطلاع خودشان مقصر هستند اگر قرار باشد مملکت درست اداره شود همگان باید کار خود را بدرستی انجام دهند. در این میان بخش عظمی از مسئولیت بر عهده مردم است که باید با اطلاعات کامل و نظارت بر عملکردهای سیاسیون نظارت کنند.

دلخوش در ادامه درباره سمن ها یا سازمانهای مردم نهاد گفت: این سازمانها باید یاد بگیرند نسبت به راه اندازی تشکل های خود درست اقدام کنند. من معتقدم باید به آنها برای تقویتشان کمک کرد اما هر آن چیزی که به عنوان بودجه به آنها اختصاص داده می شود اضافات بودجه کل کشور است و  آنها باید آموزش ببینند تا برای تقویت بنیه مالی خود بدرستی عمل کنند.

وی در پایان اظهار کرد: در این میان نحوه انتقال مشکلات این سازمانها به بخش دولتی بسیار اهمیت دارد آنها باید آگاه باشند اگر بدرستی مشکلاتشان را به ما انتقال دهند ما هم بدرستی می توانیم به مسائل آنها رسیدگی کنیم.       

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز