فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نهضت عاشورا، پیام شجاعت، استقامت و وفاداری را منعکس می‌کند

۱۳۹۴/۰۸/۱۸ - ۱۴:۲۱:۴۹
کد خبر: ۳۳۸۰۳۷
نهضت عاشورا، پیام شجاعت، استقامت و وفاداری را منعکس می‌کند
سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نهضت عاشورا در تمامی عرصه های تاریخ جاری است و پیام شجاعت، استقامت، وفاداری و پیروی از راه امام حسین(ع) و قدم نهادن در رکاب امام زمان(عج) را منعکس می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نهضت عاشورا در تمامی عرصه های تاریخ جاری است و پیام شجاعت، استقامت، وفاداری و پیروی از راه امام حسین(ع) و قدم نهادن در رکاب امام زمان(عج) را منعکس می کند.

سرتیپ احمدرضا پوردستان در سخنانی در این همایش به فلسفه شکل گیری همایش سر انگشتان و اهمیت فرمانده گردان در راستای ماموریت ها پرداخت و با اشاره به حادثه عاشورا بیان داشت: نهضت عاشورا در تمامی عرصه های تاریخ جاری است و پیام شجاعت، استقامت، وفاداری و پیروی از راه امام حسین(ع) و قدم نهادن در رکاب امام زمان(عج) را منعکس می کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرماندهان گردان ها نقش به سزایی در تربیت یکان های رزمی دارند و با توجه به حساسیت شغلی باید فرماندهی مقتدر باشند تا تصمیم نهایی را در شرایط خطر بگیرند. شما فرماندهان باید آموخته های خود را به صورت تمام و کمال به زیردستانتان بیاموزید تا در آینده فرماندهان خوبی را تحویل نیروی زمینی ارتش بدهید.

همچنین فرمانده و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با حضور در محل هیئت های مسیر اربعین در مرز چزابه از یکان های مرزی ارتش بازدید کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز