آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

استفاده از فضای مجازی باید آسیب شناسی شود/ افزایش آمار طلاق در جامعه نگران‌کننده است

۱۳۹۴/۰۸/۲۰ - ۱۰:۳۶:۱۳
کد خبر: ۳۳۸۵۶۵
یکی از مراجع عظام تقلید تاکید کرد: باید برای آسیب شناسی فضای مجازی برنامه ای تدوین شود و از سوی دیگر باید استفاده صحیح از فضای مجازی برای جوانان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم طی سخنانی ابراز داشت: موضوع تحکیم خانواده همواره مورد تاکید اسلام بوده و باید به این امر نهایت توجه شود.

وی بیان داشت: اگر خانواده متزلزل شودجامعه نیز متزلزل خواهد شد و از این رو باید بکوشیم تا اجازه ندهیم کانون خانواده ها دچار تزلزل شود.

این مرجع تقلید با اشاره به مقوله طلاق گفت: افرادی که طلاق می گیرند آینده آنها دچار آسیب است و مشکلات بسیاری را علاوه بر خود و جامعه برای کودک آنها به بار خواهد آورد.

آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: باید طلاق آسیب شناسی شود، در گذشته موضوع طلاق کم بود اما امروز متاسفانه شاهد هستیم که آمار طلاق افزایش یافته که باید دلیل آن مشخص شود.

وی با اشاره به گسترش ارتباط میان زن و مرد در فضای مجازی گفت: یکی از دلایل افزایش طلاق، افزایش روابط گسترده میان زن و مرد در فضای مجازی است که باید این مشکلات برطرف شود.

این مرجع تقلید گفت: گسترش روابط میان زن و مردم مشکلات بسیاری دارد که نخستین ضربه آن به خانواده است و موجب بی اعتمادی در خانواده ها خواهد شد.

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: باید برای آسیب شناسی فضای مجازی برنامه ای تدوین شود و از سوی دیگر باید استفاده صحیح از فضای مجازی برای جوانان در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: باید از این آفت هایی که امروز گریبانگیر ما شده است به خدا پناه ببریم و دعا کنیم تا مشکلات ما برطرف شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز