خباز در رابطه با برخی مخالفین دولت به برنا گفت:

گفتند نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی دولت پایین برود/ ایجاد فضای پرتنش در کشور تعمدی است

۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۱۱:۳۹:۱۶
کد خبر: ۳۴۰۰۱۳
گفتند نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی دولت پایین برود/ ایجاد فضای پرتنش در کشور تعمدی است
محمد رضا خباز گفت: یک نفر از همین دوستان مخالف دولت به خود بنده گفت ما نخواهیم گذاشت آب خوش در این چهارسال از گلوی دولت پایین برود.

محمد رضا خباز نماینده سابق مجلس در پاسخ خبرنگار سیاسی برنا در خصوص پیش بینی خود از مهمترین مسائلی که در شعارهای انتخاباتی مجلس آینده مطرح می شود گفت: حساس ترین مسئله الان ما مسائل اقتصادی است. زیرا کشور دراین مسائل فعلا دچار مشکل شده است. تحلیلی را چندی پیش از یکی از صاحبنظران کشور شنیدم که اگر تمام کشور دست به دست هم بدهند و تمام اختلافات را کنار بگذارند پانزده سال طول می کشد تا اقتصاد کشور برسد به سال 84 ؛ یعنی روزی که دولت آقای خاتمی کشور را تحویل آقای احمدی نژاد داد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: در چنین شرایط بسیار حساس اگر کسی دنبال دعواهای بیهوده و ایجاد تنش در کشور باشد به نظر من خیانت به مردم و کشور است. این بحث های فرعی ظلم است به کشور و نظام.

نماینده سابق کاشمر ادامه داد: شعار آینده دولت، مجلس و تمام تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور باید تعالی اقتصادی باشد. در برخی شاخص ها که ما رشد کرده ایم در دنیا سربلندیم اما در مباحث اقتصادی به این دلیل که کشور را شخم زدند ما کار  قابل ارائه ای نداریم.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت ورود سرمایه گذار خصوصی به صحنه اقتصاد کشور گفت: برای پیشرفت در بعد اقتصادی و ایجاد اشتغال کشور نیاز به جذب سرمایه دارد. سرمایه یا باید دولتی باشد که سرمایه دولتی کفاف نمی دهد و یا اینکه سرمایه خصوصی افرادداخل و یا خارج کشور. خوشبختانه برجام شرایط بسیار خوبی را فراهم کرده است به گونه ای که اگر به هریک از هتلهای بزرگ تهران زنگ بزنید هیچ اتاق خالی ندارند زیرا سیل سرمایه گذاران خارجی وارد شده اند و در حال فراهم کردن مقدمات هستند.

وی افزود: کشور را با معجزه نمی توان اداره کرد. باید سرمایه وارد کشور شود و این ورود سرمایه نیازمند امنیت است. سرمایه مثل یک کبوتر است که روی بام پر سروصدا نمی نشیند. پس سرمایه هم وارد فضای آشفته و فاقد امنیت نخواهد شد.

عضو حزب اعتماد ملی ایران اضافه کرد: این امواج منفی و ایجاد فضای پرتنش تعمدی است. یک نفر از همین دوستان مخالف دولت به خود بنده گفت ما نخواهیم گذاشت آب خوش در این چهارسال از گلوی دولت پایین برود. یکی دیگر از این آقایان گفت ما هر روز یک جنجال جدید راه می اندازیم. کسی که با این تفکر می‌خواهد با دولت رفتار کند چه نامی باید برایش گذاشت. این کار ناجوانمردانه است.

 وی در پایان با ابراز امیدواری در مورد تحقق شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت : متاسفانه این رفتارهای برخی مخالفان دولت تقابل جدی با بیانات مقام معظم رهبری است. این افراد از هیچ کاری فروگذار نیستند. این افراد هشت سال کشور را در اختیار داشتند و حالا باید هشت سال هم اجازه بدهند افراد دیگری کار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز