راکعی در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد:

ترس از اتحاد اصلاح‌طلبان عامل اصلی حمله به موسوی لاری/ برخی رفتار نمایندگان آبروی مجلس را به خطر می‌اندازد

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۴:۵۶
کد خبر: ۳۴۱۷۱۴
ترس از اتحاد اصلاح‌طلبان عامل اصلی حمله به موسوی لاری/ برخی رفتار نمایندگان آبروی مجلس را به خطر می‌اندازد
راکعی با اظهار تاسف از حضور یک نماینده مجلس در راس حمله کنندگان به موسوی لاری گفت: این رفتارها شان مجلس را زیر سوال می برد و آن ها از اتحاد اصلاح طلبان برای انتخابات آینده واهمه دارند.

فاطمه راکعی، فعال اصلاح طلب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره اتفاقات اخیر در ورامین و حمله به همایش قانونی اصلاح طلبان گفت: همانطور که می دانیم با نزدیک شدن به انتخابات شرایط کشور حساس تر می شود. مردم در جریان انتخابات سال 1392 متوجه شدند اگر همدلی داشته  باشند می توانند سرنوشت کشور را تغییر دهند. در این میان کسانی که همیشه در اقلیت بودند و در جناح سیاسی تندرو در مقابل اصلاحات قرار داشتند و متاسفانه در برخی نهادها هم قدرت به دست دارند و یا به صورت گروه‌هایی مستقل فعالیت می کنند خود را به عنوان متولی یک ملت بزرگ می دانند و قانون های نانوشته خود را اجرا می کنند و برای هیچ کس به جز خودشان حق حیات سیاسی قائل نیستند.

وی ادامه داد: هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم و با توجه به انسجامی که در حال حاضر بین اصلاح طلبان وجود دارد و همه احزاب و شخصیت های اصلاح طلب با همزبانی استراتژی خود را برای انتخابات پیش می بردند و در حال حاضر با تشکیل شورای سیاست گذاری انتخابات اصلاح طلبان بدیهی است که آنها به واهمه بیافتند و خود را در خطر ببیند.

راکعی با اشاره به عدم وجود برخوردهای قانونی و درست با چنین افرادی طی سال‌های گذشته اظهار کرد: این گروه ها تصور می کنند اگر هر حرکتی بر خلاف وجدان و انسانیت انجام دهند هم قانون با آنها مقابله نمی کند و کسی جلو دار آنها نیست چنین روش هایی را هنوز هم با وجود ضربه خوردن کشور از چنین تفکراتی به کارهای خود ادامه می دهند. آنها از مشکلات هشت سال پیش کشور هنوز درس نگرفته اند.

این فعال اصلاح طلب با تاکید بر تذکرات مقام معظم رهبری مبنی بر خودداری از بداخلاقی های انتخاباتی گفت: رهبری همیشه مخالف اردوکشی های خیابانی در انتخابات بودند و همانطور که در برجام  رهبری بارها تذکر دادند که تیم مذاکره کننده بچه های انقلاب هستند و به آنها اعتماد داریم برخی نمایندگان که خود را نماینده مردم می دانند با لحنی نا شایسته برای خانه ملت به این تیم تهمت هایی زدنند. مجلس، خانه ملت است برخی رفتارهای نمایندگان آبروی مجلس را به خطر می اندازد.

وی اظهار کرد: برخی به خود اجازه می دهند همایشی که دارای مجوز کشور است را بر هم بزنند و متاسفانه سردم دار این قضیه هم یکی از نمایندگان مجلس باشد. این مسئله واقعا جای تاسف دارد. باید بگویم تلاش جدی اصلاح طلبان برای تهیه لیست ائتلافی منشا این ترس های جناح مقابل شده است.

فاطمه راکعی با تقدیر از واکنش درست و به موقع وزیر کشور گفت: رحمانی فضلی در برهه های مختلف رفتارهای اصولی و درستی را انجام داده است و این قابل تحسین است و امیدوارم این طرز برخورد با رفتارهای غیر قانونی پیگیری شود تا دیگر چنین اجازه ای را به خود ندهند که برنامه های دارای را مجوز بر هم بزنند. اقدام وزیر کشور قدم بزرگی برای مهار کردن این طیف است و نمایندگان مجلس آگاه شدند که اجازه چنین رفتارهایی را ندارند. چون آنها به خانه ملت تعلق دارند و مردم ما از آنها انتظار قانون گذاری و قانون گرایی دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز