اله‌بداشتی در گفت‌وگو با برنا:

جوانان با وجود بداخلاقی‌ها در صحنه ماندند و حماسه ۹۲ را رقم زدند

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۸:۱۲
کد خبر: ۳۴۱۷۲۸
جوانان با وجود بداخلاقی‌ها در صحنه ماندند و حماسه ۹۲ را رقم زدند
اله بداشتی گفت: امسال جوانان فقط نباید انتخاب کننده باشند بلکه سوژه جدی برای انتخاب شدن هم باشند.

سعید اله‌بداشتی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری برنا درباره اثرگذاری حضور جوانان در عرصه انتخابات کشور گفت: همانطور که در انتخابات سال 1392 این جوانان بودند که نقش اصلی را ایفا کردند و تغییر را رقم زدند و علی رغم همه بد اخلاقی ها و دلخوری هایی که سالیان قبل به جوانان شده بود این قشر جوان بود که وارد عرصه شد و آنچه که مقام معظم رهبری درباره جذب و حضور حداکثری فرمودند را جامه عمل پوشاندند.

وی در ادامه افزود: فراتر از همه مسائل و تنش ها و چالش ها، خداروشکر جوانان در صحنه مانده اند. در اواخر سال 1394 انتخابات مهمی را پیش رو داریم که جوانان باید با حضور فعال در آن در واقع بیان کننده تغییر، مطالبات و خواسته هایشان باشند و حماسه دیگری بیافرینند.

وی گفت: در دو سال اخیر نسل جوان و دانشگاهی ما به خوبی این مجلس را رصد کرده اند و امروز به دنبال پاسخگویی به نیازها و مطالباتشان از طریق نمایندگان سالم، صالح و صادق در مجلس شورای اسلامی  باشند.

وی درباره جوانتر شدن لیست های انتخاباتی و گمانه زنی های پیرامون آن گفت: امسال نه تنها جوانان در ادامه حضور خود در انتخابات سال 1392 باید در انتخابات سال 1394 نیز حضور پررنگی داشته باشند بلکه این انتخابات یک تغییر اساسی نیز باید داشته باشد. امسال جوانان فقط نباید انتخاب کننده باشند بلکه سوژه جدی برای انتخاب شدن هم باشند. جوانانی که خود را مستعد حضور در مجلس شورای اسلامی می دانند و این شایستگی و صلاحیت را در خود می بینند باید وارد عرصه شوند، چه اصلاح طلب و چه اصولگرا باید مجلس آینده ما محلی باشد برای تجمع نیروهای کار آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز