صبح امروز؛

وزرای نفت ایران و ونزوئلا دیدار کردند

۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۰:۴۸
کد خبر: ۳۴۱۷۵۴
وزرای نفت ایران و ونزوئلا دیدار کردند
وزیر نفت کشورمان با وزیر نفت و معادن ونزوئلا که برای حضور در اجلاس سران و نشست وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز به تهران آمده است، نشست دوجانبه برگزار کرده و به گفتگو پرداختند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از شانا، نشست دوجانبه بیژن زنگنه وزیر نفت کشورمان با اولوخیو آنتونیو دل پینو وزیر نفت و معادن ونزوئلا، صبح امروز (شنبه ٣٠ آبانماه) در هتل هما برگزار شد و طی این دیدار، وزرای نفت دو کشور به گفتگو پرداختند.

وزیر نفت و معادن ونزوئلا برای حضور در سومین اجلاس سران و هفدهمین نشست وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) شامگاه ٢٩ آبانماه وارد تهران شد.

 این در حالی است که وزیر نفت کشورمان عصر روز گذشته ( ٢٩ آبانماه) با حمد بن صالح الساده، وزیر صنعت و انرژی قطر، نیکول اولیویر، وزیر انرژی ترینیداد و توباگو و صالح الخبری، وزیر انرژی و معادن الجزایر نیز که برای حضور در هفدمین نشست وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز وارد تهران شدند، دیدار و گفتگو کرد.

هفدهمین نشست عادی وزارتی و نشست فوق العاده وزارتی امروز (شنبه، ٣٠ آبانماه) در هتل هما و سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز نیز قرار است دوم آذرماه در سالن اجلاس سران برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز