پیرموذن در گفت‌وگو با برنا: /بازنشر

نماینده حاضر در تجمع غیرقانونی ورامین از مردم و موسوی‌لاری عذرخواهی کند/ تندروها بویی از اسلام نبرده‌اند

۱۳۹۴/۰۹/۰۵ - ۱۰:۲۶:۲۴
کد خبر: ۳۴۳۸۶۸
نماینده حاضر در تجمع غیرقانونی ورامین از مردم و موسوی‌لاری عذرخواهی کند/ تندروها بویی از اسلام نبرده‌اند
نماینده اردبیل تاکید کرد: آقای نقوی حسینی باید هر چه سریعتر بخاطر کاری که کرده اند از مردم و حجت الاسلام موسوی لاری عذر خواهی کند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری  برنا در خصوص اتفاقات روز پنج شنبه در قرچک و بی احترامی به حجت الاسلام موسوی لاری اظهار داشت: جامعه ایران یک جامعه چند صدایی است و با توجه به قانون اساسی و سالی که در آن قرار داریم ایجاب می کند تا برای استفاده بیشتر از سرمایه اجتماعی و داشتن انتخاباتی پرشور به همه سلایق و صحبت ها بها داده شود.

وی ادامه داد: آقای موسوی لاری دل در کیان انقلاب اسلامی دارد و فعالیت های وی در داخل دایره نظام است، بنابراین سزاوار نبود که با سید بزرگوار این گونه برخورد شود.

پیرموذن با اشاره به حضور یکی از اعضای مجلس شورای اسلامی در این همایش و متشنج کردن فضا اظهار داشت: متاسفانه یکی از نماینده های مجلس با حضور در حاشیه این همایش، تعدادی از دلواپسان را تحریک کرد که مراسم را بر هم زنید. بنابراین برای این که بهانه ای بدست معاندین نظام و انقلاب داده نشود باید هر چه سریعتر بخاطر کاری که کرده است از مردم و حجت الاسلام موسوی لاری عذر خواهی کند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به اینکه رفتار یک نماینده مجلس می بایست قانونی باشد، گفت: نباید دلسوزان نظام را این گونه مورد هجمه و بی احترامی قرار داد. به نظر من این رفتار به ظاهر دلواپسان ریشه در پایان دوران تندروی ها دارد و حالا که مردم با فرجام برجام امیدوار شدند آن ها از ترس امید مردم این رفتارها را می کنند و با محکوم کردن این قبیل حرکات دلواپسانه امیدوارم دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به احادیث پیامبر اکرم (ص) در خصوص محکوم کردن افراط گری تصریح کرد: همان گونه که پیامبر اسلام (ص) فرموده است این افراد بویی از اسلام نبرده اند و من به آنها توصیه می کنم اگر می خواهند همچنان در دایره نظام و اسلام باقی بمانند دست از این حرکات بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز