دانشجوها گفتند و روحانی شنید؛

این مرد رییس جمهوری اسلامی ایران است/ دیگر کسی نه تهدید می شود و نه ستاره دار

۱۳۹۴/۰۹/۱۶ - ۲۲:۱۹:۴۵
کد خبر: ۳۴۷۳۸۲
این مرد رییس جمهوری اسلامی ایران است/ دیگر کسی نه تهدید می شود و نه ستاره دار
دانشجوها یک به یک پشت تریبون قرار می گیرند، هر کدام از نگرشی خاص نظرش را می گوید، گاهی تعریف می کنند و گاهی نقد، یکی، دو نفر هم کارشان به تخریب می کشد ولی روحانی نه تهدید می کند و نه ستاره دار!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حافظه تاریخی این ملت آنقدر کوتاه نیست که همین چند سال پیش را یادشان برود، روزهایی را که رییس دولت وقت مقابل منتقدانش لبخند می زد و پشت سر، دوستانش نخبه های مملکت را ستاره دار می کردند. مردم و دانشجویان یادشان است که رییس دولت قبل تنها سه بار به دانشگاه آمدند و عاقبت منتقدان آن جلسات هم خاطرشان مانده و فراموش نکرده اند.

مراسم+بزرگداشت+روز+دانشجو (3)

حالا حسن روحانی تنها در دو سال، 5 بار به دانشگاه می رود، سه بار برای روز دانشجو و دوبار به مناسبت آغاز سال تحصیلی در جمع جوانانی که طالب علم و حقیقت هستند حاضر شده است، 5 بار دانشجویان پرشور مقابلش قرار می گیرند و با همه صراحت سخنرانی می کنند، اکثرا نقد و گاهی تخریب ولی روحانی نه تهدید می کند و نه ستاره دار، دانشگاه در دولت حسن روحانی برای حامیان امن است و برای مخالفان امن تر.

مراسم+بزرگداشت+روز+دانشجو (1)

روحانی صریح است، پاسخ دروغ و تخریب جناح های سیاسی تندرو را با صراحت می دهد، در پاسخگویی به آنهایی که بذر دروغ، نفاق و یاس را می کارند تعارف ندارد ولی وقتی نوبت به دانشجو می رسد، حتی مقابل آن جوانی که جناح سیاسی تندرو را نمایندگی می کند هم با زبان نرم و لین سخن می گوید تا شاید آن جوان اقناع شود.

مراسم+بزرگداشت+روز+دانشجو (2)

سال ها بود فراموش کرده بودیم که رییس جمهوری اسلامی ایران و هر مقام دیگری باید ظرف نقد شنوی خود را وسعت ببخشد، حالا باز جایگاه ریاست جمهوری به شان خودش بازگشته تا بار دیگر جوان پرشور با صدای رسا انتقاد کند و با زبان نرم پاسخ بشنود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز