استاندار سمنان:

رعایت قانون از سوی هیات های اجرایی و نظارتی لازمه برگزاری انتخابات سالم است

۱۳۹۴/۰۹/۱۹ - ۰۹:۴۱:۴۷
کد خبر: ۳۴۸۱۶۰
رعایت قانون از سوی هیات های اجرایی و نظارتی لازمه برگزاری انتخابات سالم است
خباز گفت: لازمه برگزاری یک انتخابات حماسی، رعایت قانون از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، محمدرضا خباز در جلسه ستاد انتخابات استان و اجرای مانور سراسری سامانه جامع انتخابات استان سمنان گفت: یکی از شرایط مهم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد اعتماد است.

وی با طرح این پرسش که مردم چه وقت حضور حداکثری در انتخابات دارند افزود: مردم وقتی حضور حداکثری دارند که احساس کنند ما در امانت داری رأی مردم از هیج کوششی دریغ نمی کنیم و همه کارها و اقدامات را برای اعتماد سازی مردم انجام می‌دهیم.

خباز افزود: همه ما در مقابل بیش از 200 هزار شهید انقلاب اسلامی مدیون هستیم لذا باید با تأسی از خون شهدا وظایف قانونی و الهی خود را در انتخابات انجام دهیم.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است افزود: برگزاری انتخابات به رخ کشیدن تبلور حضور مردم در مشارکت های سیاسی و اجتماعی است.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید شرایط برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی مهیا باشد گفت: نباید هیچگونه کار غیرقانونی و غیر موجه‌ای از سوی برگزارکنندگان انتخابات انجام شود .

وی اضافه کرد: مردم نباید احساس کنند که دست اندرکاران نظر خاصی در انتخابات دارند. لذا برای همه ما دست اندرکار انتخابات و ستاد انتخابات و از جمله شخص استاندار هیچ فرقی نباید داشته باشد که چه کسی به مجلس می رود .

وی با بیان اینکه اصل انتخابات در بی طرفی کامل دست اندرکاران انتخابات است متذکر شد: در این خصوص الگوی همه ما فرمایشات امام راحل(ره) ومنویات مقام معظم رهبری است که فرمودند: هیچکس از رأی من مطلع نیست حتی خانواده و ما هم باید همینگونه عمل کنیم .

وی با اشاره به حمایت همیشگی مردم سمنان از نظام، افزود: در سطح استان همدلی؛ هماهنگی و همزبانی زاید الوصفی برای انتخابات پیش رو وجود دارد.

استاندار سمنان افزود: دست اندرکاران انتخابات باید با توجه به کلام الهی در قرآن کریم امانت دار خوبی برای رای مردم باشند؛ چرا که رعایت قانون از سوی هیاتهای اجرائی و نظارت بر انتخابات بسیار مهم بوده و لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

خباز با بیان اینکه در استان سمنان همه امکانات و بسترها برای برگزاری شایسته و مناسب انتخابات در 7 اسفند آماده است گفت: خوشبختانه در این زمینه در سطح استان هیچگونه دغدغه ای وجود ندارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز