کشته شدن شمار دیگری از نظامیان سعودی در حملات نیروهای یمنی

۱۳۹۴/۰۹/۲۰ - ۰۹:۰۶:۵۰
کد خبر: ۳۴۸۳۱۳
کشته شدن شمار دیگری از نظامیان سعودی در حملات نیروهای یمنی
شمار دیگری از نظامیان ارتش سعودی در حملات موشکی ، توپخانه‌ای و خمپاره‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به استانهای مرزی جیزان، عسیر و نجران به هلاکت رسیدند و به مواضع نظامی و تجهیزات نظامی آنان نیز خسارات زیادی وارد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یگان‌های موشکی نیروهای یمنی مواضع ارتش سعودی در مثعن ، بحطیط ، جبل الدود، ملحمه ، مجتمع دفاعی ، القرن ، الکرس ، الغاویه ، قائم ، زبید ، شبکه الخوبه و مکان تجمع سربازان سعودی را در بوابّه الطوال در استان جیزان [ عربستان] با شلیک تعدادی موشک درهم کوبیدند و تک تیراندازان یمنی نیز دو سرباز سعودی را در موضع نظامی مثعن در جیزان هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانستند یک دستگاه خودروی نظامی برادلی را در نزدیکی مواضع نظامی ارتش سعودی در منطقه زبادی در جیزان هدف قرار دهند.

همچنین مواضع ارتش سعودی در بوابه الطوال و المستحدث در نزدیکی الخوبه در جیزان با تعدادی گلوله خمپاره هدف قرار گرفت.

یگان‌های موشکی و توپخانه‌ای ارتش و کمیته های مردمی یمن مکان‌های تجمع سربازان سعودی را در منطقه ربوعه در استان عسیر [ عربستان ] گلوله باران کردند.

یک دستگاه تانک آمریکایی آبرامز ارتش سعودی در نزدیکی موضع ارتش عربستان در منطقه شیبانی در استان عسیر و همچنین تجمع نیروهای سعودی در نزدیکی مجتمع دولتی در ربوعه در این استان با تعدادی موشک و خمپاره هدف قرار گرفت.

به گزارش برنا به نقل از صداوسیما،  یگان‌های موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع ارتش سعودی را در طلعه ، ارتفاعات رجلاء ، شبکه ، خباش و حماد با تعدادی موشک هدف قرار دادند.

یگان‌های توپخانه‌ای نیروهای یمنی مواضع نظامی ارتش سعودی را در العش ، رقابه علیب ، کارخانه سیمان، سدیس و مکانهای استقرار تجهیزات نظامی ارتش سعودی در نهوقه در استان نجران هدف قرار دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز