با موافقت بهارستانی ها؛

لایحه انتقال محکومین به حبس میان ایران و ترکمنستان در دستور کار مجلس قرار گرفت

۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۱۰:۲۲:۴۷
کد خبر: ۳۴۹۱۲۵
لایحه انتقال محکومین به حبس میان ایران و ترکمنستان در دستور کار مجلس قرار گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی 7 لایحه را با اولویت در دستور کار قرار دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا،‌ نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با بررسی اولویت‌دار لایحه اصلاح قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون لغو ضرورت تصدیق رسمی اسناد دولتی بیگانه با 116 رأی موافق، 14 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

همچنین نمایندگان با بررسی اولویت‌دار لایحه اساسنامه مرکز منطقه‌ای همکاری دستگاه‌های مبارزه با فساد در نهادهای کشورهای عضو همکاری‌های اقتصادی (اکو) با 123 رأی موافق، 16 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

در ادامه بررسی اولویت‌دار لایحه موافقت‌نامه انتقال محکومین به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان با 123 رأی موافق، 15 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در صحن مورد موافقت نمایندگان خانه ملت قرار گرفت.

لازم به ذکر است نمایندگان با بررسی اولویت‌دار لایحه موافقت‌نامه انتقال محکومین به حبس بین جمهوری اسلامی ایران و قبرس با 128 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

همچنین نمایندگان با بررسی اولویت‌دار لایحه استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قبرس با 126 رأی موافق، 8 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

در ادامه بررسی اولویت‌دار لایحه انتقال محکومین به حبس میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین با 126 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 197 نماینده حاضر در صحن مورد موافقت منتخبین مردم قرار گرفت.

براساس این گزارش در ادامه نمایندگان با بررسی الویت‌دار لایحه پروتکل انتقال محکومین به حبس الحاقی به موافقت‌نامه متقابل در امور کیفری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان با 132 رأی موافق، 11 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 195 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز