نخست وزیر روسیه:

برای مبارزه با تروریسم باید اختلافات عقیدتی را کنار بگذاریم

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۶:۳۱
کد خبر: ۳۴۹۴۶۳
برای مبارزه با تروریسم باید اختلافات عقیدتی را کنار بگذاریم
نخست وزیر روسیه گفت:کشورش از تلاش های افغانستان برای مبارزه با تروریسم و مواد مخدر حمایت می کند هر چند که تشکیل یک جبهه مشترک برای مبارزه با تروریسم نیازمند کنار گذاشتن اختلافات عقیدتی است.

به گزارش گروه  بین الملل خبرگزاری برنا، مدودف،نخست وزیر روسیه  در نشست شورای سران دولت های سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد: روسیه از تلاش های دولت و مردم افغانستان برای صلح، برای احیای یک کشور باثبات، بی طرف و از لحاظ اقتصادی پایدار که عاری از افراط گرایی، جرایم مرتبط با مواد مخدر و دیگر مشکلات باشد، حمایت می کند.

مدودف خاطر نشان شد تاخت و تاز تروریست ها ناشی از گسترش هرج و مرج و آشوب در خاورمیانه و شمال آفریقا است.

وی تاکید کرد: فقط از طریق تشکیل یک جبهه مشترک علیه تروریسم با کنار گذاشتن اختلافات عقیدتی، می توان با این چالش ها مقابله کرد.

وی افزود سازمان همکاری شانگهای از تشدید مبارزه مشترک جامعه بین المللی با گروه های تروریستی حمایت می کند.

نخست وزیر روسیه تصریح کرد مطابق با قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل، کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در حال اجرای اقدامات جامع تصریح شده در برنامه همکاری 2016-2018 در زمینه مبارزه با تروریسم، جدایی طلبی و افراط گرایی هستند.

وی افزود: ارتقای ساختار منطقه ای ضد تروریسم سازمان همکاری شانگهای به حل مسئله تامین مالی تشکیل یک شبکه ارتباطاتی امن بین نهادهای سازمان همکاری شانگهای کمک خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز