با حضور وزیر کشور؛

سند همکاری ایران با سازمان ملل متحد در زمینه مبارزه با مواد مخدر امضا شد

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴:۰۴
کد خبر: ۳۴۹۵۲۰
سند همکاری ایران با سازمان ملل متحد در زمینه مبارزه با مواد مخدر امضا شد
موافقت نامه همکاری ایران و سازمان ملل در زمینه مبارزه با مواد مخدر برای یک دوره ۵ ساله در وین پایتخت اتریش امضاء شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از ستاد مبارزه با مواد مخدر ،  این موافقنامه را «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشورمان و «یوری فدوتف»، معاون دبیرکل و مدیر ‏اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل امضاء کردند.

رحمانی فضلی پس از امضای این سند گفت: این چهارمین سندی است که ایران با دفتر اجرایی مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل امضاء می کند.

وزیر کشور با بیان اینکه  در سه سند پیشین آنها نتوانستند منابعی که لازم بود در مقابل کارهایی که ایران انجام داد؛ تامین کنند ، گفت: جمهوری اسلامی ایران متناسب با این اسناد تعهدات خود را ایفا و اکنون نیز حول محور مواد مخدر، بحث صیانت و بحث پیشگیری این سند را امضاء کرده و قرار است سازمان ملل بیست میلیون دلار به عنوان کشور کمک کننده در امر مبارزه با مواد مخدر به ایران کمک کند.

رحمانی فضلی افزود: ایران هم متعهد است در مقابل این کمک مالی ، به برنامه هایی که در این سند عنوان شده با همکاری دفتر اجرایی مقابله با مواد مخدر سازمان ملل عمل کند.

وزیر کشور تصریح کرد : ما در ایران با عنوان مبارزه با مواد مخدر هم در حوزه پیشگیری، درمان و هم صیانت فعالیت های زیادی انجام دادیم و امیدواریم با کمک همه کشورها به خصوص در حوزه بالکان که مسیر ترانزیت و بازار مصرف است، مبارزه با مواد مخدر جدی تر پیگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز