سبحانی تاکید کرد؛

برخورد قاطع دادستانی عنبرآباد با جرائم انتخاباتی

۱۳۹۴/۰۹/۲۶ - ۰۹:۳۸:۴۲
کد خبر: ۳۵۰۲۶۷
برخورد قاطع دادستانی عنبرآباد با جرائم انتخاباتی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد از برخورد قاطع وقانونی با جرائم انتخاباتی خبر داد وافزود:دستگاه قضائی با جدیت سلامت انتخابات را رصد می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یوسف سبحانی در جلسه انتخاب اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در محل فرمانداری عنبرآباد،اظهار داشت: دستگاه قضا هیچ تعارفی با کسی در انتخابات نخواهد داشت وبا کسانی که بخواهند تنش و اختلالی دربرگزاری انتخابات ایجاد کنند شدیدا برخورد خواهد کرد.

 سبحانی با بیان اینکه حاکمیت مطلق از آن خداوند است واوست که مردم را برسرنوشت خویش حاکم کرده است،بیان داشت: بحث انتخابات طبق اصول قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس رأی مردم بنا شده است.

وی خاطر نشان کرد:تمام تلاش عوامل انتخابات بر این است که انتخاباتی سالم و بدون حاشیه در سطح شهرستان برگزار نمائیم که بر این اساس از آراء مردم صیانت شود

این مقام قضائی افزود:هیچ کدام از ما نمی توانیم در سیر انتخابات وخواست مردم خللی ایجاد کنیم ودستگاه قضایی در بحث سلامت واجرای صحیح انتخابات نقش عمده ای ایفا خواهد کرد.

وی اعلام کرد: شورای پیشگری از وقوع جرایم انتخاباتی در دادگستری شهرستان عنبرآباد تشیکل  وبر اساس آن جلسات متعددی با هیئت های اجرایی ونظارتی  داشته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز